Medicin & Kommentarer

Taggar: apodos, blogg, eriiza, film, filminspelning, fråga, gävle, göteborg, helsingborg, kommentarer, läkare, nässjö, piller, psyk, skövde, tabletter,
Bloglovin
Moo!
 
Igår ringde jag PSYK, och bad dem meddela min läkare att
jag vill ha längre apodos, alltså för 2-3 veckor, istället för
varje vecka som jag har nu.
 
Hon är tillbaka från semestern, men verkar inte ta hand om patienter
den här veckan, men jag hoppas att hon kan fixa det snart.
 
Reser ju runt till olika filminspelningar hela tiden, som ni
kunde läsa om i föregående inlägg, så man har fullt upp.
Har knappast tid för att åka tillbaka till Göteborg och hämta
en rulle mitt uppe i en inspelning.
 
Hur mår ni?
 
Förresten:
 
Fick dessa kommentarer igår, vem är du Blyger? ;)
 
 
 


Svar: Hihi!! Tack, känns ju skönt att man inte behöver oroa sig iomed man hört så hemskt om fas3.

Ja jag förstår det. Man hör verkligen att det är du, du är så söt! Synd jag inte minns vilket avsnittet var för isåfall hade du kunnat söka på youtube, det är där jag kikar på serien nu!

Ja, precis! Hur regissörerna m.fl. får tag på dig så du får roller och så. Eller är du med i nån "klubb" där alla filmer kommer ut så får du söka roller?

2013-08-20 // 13:19:12

Kanske den här "blyger" är en hemlig beundrare. :)

2013-08-20 // 13:22:02

Svar: Om jag hittar avsnittet, vill du att jag skickar det?

Jaha, lite som jag trodde då .. är så glad för din skull att du får så många roller.

2013-08-20 // 13:43:52

Sv: Ja, jag har skissat upp en bloggare men jag har inte skannat in allt än. :)

2013-08-20 // 13:57:19

Svar: Det kan jag tänka mig, med resor och att allt skall klaffa! Men det är duktigt av dig att klara allt.

Jo, med mig är det fint.

2013-08-20 // 13:59:35

Svar: Det är just det som jag din blogg så inspirerande och intressant. Det är det som gör att jag kikar in här dagligen i hopp om att du uppdaterat.
För att du har sån energi trots din sjukdom, sån glöd i det du gör och att du inte tillåter att sjukdomen sätter stopp för dig.

2013-08-20 // 14:18:43

Svar: Helt rätt! Blir så glad när du skriver så.
Du inspirerar friska människor också .. jag blir ju inspirerad av dig och jag har ingen psykisk sjukdom!
Grym ju!

Förresten, hittade precis avsnittet.
Avsnitt 22 på säsong 2, 14 minuter in i avsnittet.
http://www.youtube.com/watch?v=qxPxFDWlwhE

2013-08-20 // 14:33:23

Sv: Ja, den behöver inte vara lång men åtminstone kanske 8-10 sekunder lång! :)

2013-08-20 // 14:47:31

Sv: Animeringen, angående att jag kan visa upp bloggare & sådant, det du tipsade om! :)

2013-08-20 // 15:03:17

Svar: Hihihi!!
Du syns inte så mkt i bild, känns som du håller på att ramla ur bilden, så filmaren kunde ju gjort ett bättre arbete! Du flinar lite när David inser att du inte är den manliga Robin =)

2013-08-20 // 15:25:03

Svar: Jo ja, det är ju inte enbart skådespelaren som gör ett bra jobb ... kameramannen kan ju förstöra mycket.

2013-08-20 // 15:50:06

Svar: Verkligen!
Förresten, har en liten fråga.
Du har många filmer/roller på gång samtidigt, är det inte svårt att komma ihåg alla repliker och sånt? Blandar man inte ihop det?
Kan din psykiska sjukdom göra att det är svårare/lättare att komma ihåg repliker än andra?

Ursäkta sista frågan, men lite nyfiken.

2013-08-20 // 15:59:20

Svar: Skilda Världar är nästbäst! Andra Avenyn kommer på första plats och Skilda världar på andra :)
Jag har alla volymer som släppts.

Ja, det var lite till det jag hade tänkt. Visst, vill gärna ha svar på frågorna, men om du besvarar dem i min blogg eller i ett inlägg spelar ingen roll. Roligt med frågor o svar så jag kikar in efter åtta o kollar svaren =)

2013-08-20 // 16:37:30

Svar: Skojar du! Speciell svenska såpor.
Tittade på Skilda världar, vita lögner, nya tider, andra avenyn m.m när dem gick!
Jag och sambon kollar på Andra Avenyn tillsammans så kollar 3-4 avsnitt om dagen ... så härligt att göra det ihop. Jag har abstinens på dagarna o vill gärna titta men det är tillsammans med honom jag skall se så får vänta ;)

Vad roligt. Det skall bli spännande att läsa.

2013-08-20 // 16:45:43

Svar. Ja, man undrar ju lite som läsare ibland. I vissa bloggar vågar man inte fråga, men du är så öppen!

Nej, rederiet gillade jag aldrig =)

2013-08-20 // 16:55:36

Svar: Jag håller med dig!

Jag vet faktiskt inte, var nånting med serien som gjorde att jag aldrig fastnade. Ombord på båten var det helt okej men var så mycket med de gamla på land som tråkade ut mig tror jag.

2013-08-20 // 17:16:26

vill igentligen inte skriva ut de så här så alla kan se då de är lite privat.. o så passar jag mig för va ja skriver o inte i kommentarsfällt då jag har en överaktivt nyfiken idiot efter mig som kollar allt jag skriver. o jag vill absolut inte att hon ska få reda på nått så.. en mail adress o jag kan skriva lite mer ingånde va som hänt. <3

2013-08-20 // 18:09:54

Oh vad du är vacker! Jag mår faktiskt helt okej, lite strul i mitt förhållande med killen men annars känns det bättre än på flera år :) Kramisar Carro

2013-08-20 // 18:38:54

Svar: Har försökt några ggr men tycker fortfarande den är tråkig :P

Jag förstod det var nåt sånt när jag inte såg nåt inlägg 20.20 =) Skall kika på svaren nu.

2013-08-20 // 21:06:58

åh, tack!! :D ja, det hoppas jag med, verkligen! :)

2013-08-21 // 21:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback