Liseberg OCH vinst!

Taggar: alkohol, bebis, blogg, eriiza, göteborg, helg, hubert, liseberg, lycka, lysekil, panda, psyksikt sjuk, rocknroll, tony, uddevalla, vinna, vinst, öl,
Bloglovin
Var på Liseberg idag med Tony!
Sjukt roligt, älskar stället, är höjdrädd, men måste
åka allt ändå! =P
Måste ju utmana sig själv!
 
OCH FÖR FÖRSTA GÅNGEN...
 
..så vann jag någonting, inte bara på Liseberg,
utan överhuvudtaget på sådana här hjul och
nummer!!!
 
Jag vann en låda, som man skall ha bag in box-vin i.
Den ser ut som en stor fet bok!!!
Älskar böcker och älskar.... vin?
 
 
Och så vann jag på M&M's hjulet!
OCH fick en panda av Tony, nu heter pandan Herr Hubert!
Han är min bebis!
Innan spelandet käkade vi på Tyrolen och tog en öl,
och sedan gick naturligtvis på Gasten! <3

Men kolla kvittot, hur stor är chansen att få
en så här jämn summa? ;D
 
 
Vad har ni hittat på idag? =D
 
 
 
 
 


Vad nice och stort grattis kära du

2012-09-30 // 21:01:09

Åh Liseberg, underbart ställe. Är man vuxen så blir man som barn på nytt. Jag själv skulle kunna springa runt som en galning där inne för att få åka grejerna om & om igen. Ja sån är jag också, jag vill inte bara åka en sak en gång, utan minst 3 gånger om. Så sjukt skoj :) Då tycker jag inte man köper guldpass heller. Utan åkband 1 gång om året så man kan åka hur mycket som helst på sommaren, och inträde till vintern bara så man kan gå runt och kolla in alla fina belysningar mm. Har man ingen julkänsla, så åker man till Liseberg :) Kram

2012-09-30 // 22:00:30

jaa du :c jag vet inte hur jag ska kunna hjälpa till :c

2012-09-30 // 23:12:49

svar: har ingen insomningsmedicin längre, men har haft både stilnoct och imovane. jag är riktigt glad över att jag kan somna utan sådant nu :) så ja, har bara nozinan för sömnen.

ja, det är ju sant att man fixar mer än vad man tror :)

2012-10-01 // 07:26:12

Hahahaha ja men precis! Dom kan ju ha lite variation tycker man ;P

Ååh fan va fräänt :D

Ja det tycker jag med, jo den frågan kan man ju fundera på.
Det finns ju en anledning till att man blev vänner från första början, spec när man var mindre då man inte ha så många bekymmer om man säger så!
Det är helt galet tycker jag, hur någon vän efter flera års vänskap helt plötsligt inte accepterar en längre även om man inte förändrats ett skit på dom åren :S

Det kommer du ska du se :)
Man måste kämpa, så jävla jobbigt, men så bra det blev till sist :D
Önskar dig all lycka till med framtida utbildningar och jobb!!

ÅÅh va kul att du vann :D jävlar så fin bag-in-box- bok du vann :D

2012-10-01 // 08:04:08

Grattis till vinsterna :)

2012-10-01 // 08:34:49

Ååh jag älskar balder, bergbanan, jukebox och flumeride <3
Apropå vinboxen, vilket vin föredrar du? vitt, rosé eller rött? ha en bra kväll :) (själv gillar jag vitt mest)

2012-10-01 // 17:34:29

ÅH grattis ;D

Kul det låter! :)

2012-10-01 // 18:48:45

Rolig vinst.=)

2012-10-01 // 19:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback