VIDEOBLOGG - SÅ JÄVLA FÖRBANNAD

Taggar:
Bloglovin
Är så j*vla förbannad på Comviq.
Nu skall ni se varför!!!




Har ni varit med om liknande??


Fan vad jag ogillar min dator...Jag kan inte kolla på videos, dom hackar sig fram :(

2012-07-03 // 19:57:47

Fan sjukt dom borde kan inte jobba i kundservice om dom ärinkompetenta idioter som inte kan eller vet nåt.

Gör du? Kan vi kanske träffas?

2012-07-03 // 20:05:10

Hej! Har du lust att göra ett bloglovinbyte? :)

2012-07-03 // 20:15:49

WHIII!!! Du är tillbaka! Det hade jag helt missat! Äntligen! för att citera Gert Fylking...



Har haft Telenor/Europolitan i nästan 20 år och aldrig haft problem med dem, men känner många som har Comviq som har och haft stadiga problem.



Ändra inte bloggen - älskar den som den är och jag har en förkärlek för dina videoinlägg. Det syns ganska tydligt hur du mår på dig i dem även om du inte säger nåt om det i dem.

2012-07-03 // 20:36:19

Hän säger att han ska hjälpa mig och finnas där för mig, men att ja måste göra jobbet själv för de kan han inte göra åt mig. så de känns bra att vetta att han finns där för mig.

2012-07-03 // 21:22:18

Lite överdrivet kanske?

2012-07-03 // 21:23:19

Har aldrig haft trassel med comviq.

2012-07-03 // 21:56:54

SV: Okej, och vad häftigt det lät med isblont underhår! :)



2012-07-03 // 23:50:33

Sv. Bara hoppas på att den håller ihop nu :)

2012-07-04 // 01:16:25

vill bara göra lite reklam för Eriizas första inlägg hos oss. jag har sen jag började läsa Erizas blogg tyckt att den varit kortfattat i sina inlägg men väldigt talande om personen bakom. jag känner inte Eriiza men jag vet såpass mycket att hon är en varm individ med hjättat på rätt plats. hon har fått uppleva skit förtidigt och blivit vuxen på så många plan för tidigt. därför ansåg jag att hon i sin redan garanterat kommer kunna hjälpa andra i sin sits och ålder, ddär omkrng iaf. Eriiza är inte kurerad, precis som vi andra inte är på sisters in arms men det varinte tanken. tanken var att skriva temainlägg samt bolla dessa tankar sinsemmellan, men möjligheterna ät större- reglerna vi har dock ät inga diskussioner runt politik, religion etc. djurrätt för min del

endaar psykisk hälsa och bonusvänner



så fler som känner ett kall till denna sortens frivilliga bloggande men gärna med hjärta invhesterat kontakta oss på hemsidan

http://sistersheavilyarmed.blogspot.se/

2012-07-04 // 07:25:52

Sv; Ska dokumentera lovar :) Om inte så påminn mig :D .. Som svar på din fråga så hade jag tagit tabletter och skurit mig till en nivå som egentligen inte var meningen :( Kramar <3

2012-07-04 // 08:27:28

SV: åh tack fina du!



jag är så dålig på att både blogga & svara på kommentarer :/



åh comviq, de ska jag byta till om några månader. har 3 nu som typ är de värsta man kan ha haha >__<

2012-07-04 // 11:47:31

SV: Ja, gillar inte alls att upptäcka att jag har likadana kläder som någon annan hah. Måste också testa att göra ett par egna... såfort jag lärt mig hur man gör! ;)



Fin blogg du har förresten!

2012-07-04 // 12:23:33

Aldrig sagt att vuxna inte gillar kedjebrev men du skrev klart och tydligt på din förra kommentar att det är patetiskt och att jag inte visar engagemang just därför sa jag att ni vuxna hela tiden kritiserar oss yngre har haft flera vuxna som hela tiden försöker hitta fel med mig och min blogg. Men att du verkligen säger att jag inte är engagerad.... Fråga innan du börjar tro för många saker, du fattar inte hur många timmar om dagen jag sätter mig vid datorn och fixar med bloggen ist för att springa ute i solen. FRÅGA INNAN du börjar tänka för mycket!!

2012-07-04 // 13:13:27

hoppas du får en super duper bra dag! :)

2012-07-04 // 15:53:10

jag har själv inte varit med om något liknande - men det låter riktigt jobbigt. hoppas att du får hem din telefon snart iaf.



<3



ps. kul att se att du är tillbaka igen!

2012-07-04 // 20:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback