Eriiza är tillbaka!

Taggar:
Bloglovin
Hej, nu är jag tillbaka igen.
Känns skönt att sitta vid skärmen igen och
skriva med er andra bloggare!

Tänkte ta fram lite bilder på vad som
skett sedan sist.

Som min hårfärg, den är ändrad, här är hur
det såg ut förut, urtvättat och jobbigt att
duscha med, då jag alltid var tvungen att
dela upp det i två delar för att den röda färgen
inte skulle färgas av i det blonda - igen..



Sedan blev det så här!
En del är färgat orange, och en del rött.

Vad tycker ni?




Och vissa dagar så ser jag ut som att jag
skall på begravning.
Men då svarar jag som älskade Johnny Cash;
-"Det kanske jag skall!"



Igår blev det lite fest, tanken var väl egentligen
att det skulle vara förfest och sedan vidare till
Uddevalla Kalaset, men vädret ville inte alls
samarbeta
, så vi stannade där istället.

Det var grymt kul, kom inte hem förrän vid 4
i morse, och lade oss inte förrän 7
- if you know what i mean...? ;P

Och här är en helt orelaterad fråga...


När såg ni på porr senast?

(Själv såg man faktiskt en tidigare idag.. ;) )
Det var då själva fan!Kan inte svara på era kommentarer. Internet fungerar knappt, antagligen p.g.a vädret. Skall försöka imorgon igen...


Snygg som bara den =) både i hårfärg och stil =)

Ja det va riktigt sugit väder i Uddevalla , jag var nere lite under dagen innan ösregn och åskan ..

2012-07-29 // 21:35:06

hejsan fina du! :-)

Jag behöver hjälp och skulle bli super glad om du vill hjälpa mig, Det du ska göra är att klicka på : http://dragiit.myshowroom.se/jag-ger-du-tar/ Och sedan skriva vad man kan ha för kläder ! :-D

Kram,

2012-07-29 // 21:41:14

1. fan vad snygga nyckelben du har!

2. hmm.. jag tror jag såg en porrfilm senast för kanske 3,5-4(?) år sedan med mitt ex haha. Ingen trevlig film var det.. haha

2012-07-29 // 21:43:47

Häftig som fan! Haha, senast jag kollade på porr var när jag och en ytterst bekant hade tagit tjack. Det var typ ett år sen skulle jag tro. Ridskolan tittade vi på.



För övrigt blev det inget sex med honom ;)

2012-07-29 // 22:12:00

fin du är!

sv; Jaaa du har nog rätt! Det om palatset vet jag dock inte men jag litar på dig. Hur vet du allt detta? :)

2012-07-29 // 22:54:39

Jävla snyggt hår du fick!

Svar på frågan: imorse när jag tvingade ner min kille i köket för jag inte fick till det med honom x)

2012-07-30 // 00:12:58

Du passar grymt bra i rött hår =)

Kram

2012-07-30 // 09:47:01

Det är jättesnyggt! :)

2012-07-30 // 10:07:55

såg det, jätte snygg hårfärg!! allt bra med dig annars :)? kramar

2012-07-30 // 10:36:06

Tjenare! Ditt hår och din stil är awesome! Rock on!

Jag har rätt nyligen börjat läsa din blogg och jag gillar den skarpt. Hade bra!

2012-07-30 // 10:54:29

Mycket snygg i håret :)

2012-07-30 // 11:09:23

vad snyggt håret blev. du passar så bra i röda toner.

2012-07-30 // 13:35:30

Snygg du blev i håret

2012-07-30 // 13:41:23

Det blev jättesnyggt! Men jag blir lite rädd för du ser en aning farlig ut på bilden ;)

2012-07-30 // 23:10:57

Snyggt, jag gillar mest alla dina peircingar. Har haft förr också några st, men min man gillar inte peircingar. Men när jag får råd tänker jag skaffa ändå. Jag måste ju få vara mig själv...

2012-07-31 // 11:13:05

Fy fan vad snygg röd färg!!! Den vill jag veta allt om, var köpte du den? Måste man blondera innan? Vilket märke?



Porr...? Ja du, 2 år sen kanske..

2012-07-31 // 16:52:41

Fint det blev:D!



Jag har testat lite olika, mest i onödan men de funkar nog om man kör på både kost, träning och piller. Jag har testat super cap xtreme från proteinbutiken, adipokill och oxyelite pro.

Super cap : blev pigg men snurrig och mådde sjukt illa så inget för mig men många gillar dem

Adipokill: samma nästan men bättre än de föregående pga mindre illamående

Oxyelite: funkade verkligen bra för mig, inget illamående alls och de brände på de ställen de var sagt men tyvärr har de tagits bort

Jag ska börja med olimps krom tabletter igen, ingen fettförbrännare men tar bort suget helt och de är väldigt billiga! Lyssnar jag verkligen till suget och inget annat så skulle jag gå ner massor med dem. Vill lära mig att gå ner med bra mat och träning igen utan massa piller dock.



jo klart, jag är inte speciellt stor egentligen men fett på helt fel ställen och lagt på mig massa onödigt. Jag älskar känslan av att äta bra och träna men sabbar allt med allt eller inget tänk. Jag känner mig så stor pga alla siffror och tankar på hur fin och smal jag varit, saknar mina 42 kg så extremt mycket!

2012-07-31 // 18:54:14

Det blev ju jättefint! :D

2012-08-01 // 10:49:54

Mycket snyggare nu! Håret alltså.

2012-08-10 // 10:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback