Tips till din träning

Taggar:
Bloglovin
Tänkte bara tipsa om den här sidan - http://iform.se/route/
Om du gillar att promenera/cykla/jogga så är detta
perfekt, du kan rita upp din runda, genom deras karta/satellit
där kan du se hur lång din runda är och hur många kcal
du förbränt under den.

Sedan kan du spara den och göra flera sparade rundor.
Detta kostar ingenting.

Sedan kan du när som helst gå in på http://iform.se/route/search
och sök på det namnet du döpte din runda till + postnumret!

Nu vet jag hur mycket jag förbränt under mina promenader!

Hoppas detta kom till nytta för er!



Svar: INget speciellt samanhang, behöver jag egentligen säga mer än tumblr?:P

2011-11-15 // 00:18:46

Jag praktiserar på skanska i upplandsväsby :)

2011-11-15 // 11:16:57

Tror "runde programmet" kan bli bra för mina promenader, tack!

Vad händer idag??

2011-11-15 // 11:32:51

Svar: Typ en blogg, fast folk laddar mest upp bilder.



Nej, jag ska bara dit :D En kompis ska göra något projektarbete och ska därför till ryssland, så jag följer med.

2011-11-15 // 13:29:30

Ahh!! Det skall jag tipsa en vän om. Du har ju skrivit det hela så bra så jag skickar över din länkadress direkt till henne. =)

2011-11-15 // 17:27:35

Måste vara samma sida jag hittade en gång men sedan slarvade bort länken till, haha.



Sv: Du tog min oskuld med ömhet och det gjorde inte alls ont faktiskt :) Ja, såklart att jag länkade dig när jag snodde min egen kommentar från ditt kommentarsfält liksom :P



Jo, som newbie inom psykiatrin vet man inte så mycket. Men snabbt blir man en vandrande fass-bok som vet det mesta om de mediciner som används inom psykiatrin. När jag själv var ny inom psyk och förklarade min ångest så satte läkaren snabbt in Atarax. Och jag minns hur lättad jag kände mig just då, för nu skulle jag äntligen kunna dämpa ångesten!! Men snabbt gjorde jag den upptäckt som alla patienter inom psyk redan gjort: Atarax är fakking sockerpiller!! Antiklimax - hello!



Soc ja, jag vet inte riktigt vad de sysslar med nu alltså. :S Orkar inte ens tänka på dem osv.



2011-11-15 // 18:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback