Provar Visibly CLEAR

Taggar:
Bloglovin
Yes, köpte "Visibly CLEAR" av Neutrogena.
Den skall få rodander och minska storleken på synliga
orenheter inom bara 8 timmar.
Och eftersom jag har fått så mycket små finnar över
hela ansiktet, tänkte jag prova detta.

Tuben kostar 61.50kr på Apoteket, men nu har
de 20% rabatt på allt för ansiktet, så det blev
bara 50kr.

Vad hittar/har ni hittat på idag?



9 kilo kan vara nog så jobbig, kämpar ju med mina 5 från "sluta rökningen"... Om jag får tipsa säger jag ingt vitt mjöl, inget socker och ingen svält;)

2011-11-17 // 15:59:50

Vi får kontakta Nip/Tuck dårå ^^



Jag gör det mest för att stärka kroppens muskler och balans, men även för att få kontroll över andningen för att öka min prestationsförmåga.

Utövar du yoga eller nåt annat?

2011-11-17 // 16:17:40

Hahha tack så mycket! ;)

Ah medicinsk yoga har jag inte hört så mycket om.. vad menas med det? Och vad för dans?



Jag får tyvärr hoppa spinningen idag :( för jag fick PRECIS mens och får så helvetiskt ont i magen när jag anstränger mig.. främst med en jävla sadel mellan benen :(

2011-11-17 // 16:53:50

har du hunnit testa den än?



2011-11-18 // 10:19:54

Säg gärna till när du vet om den fungerar eller ej :)

2011-11-25 // 10:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback