Ny väst

Taggar:
Bloglovin
Ännu en gång har jag fått hem ett paket
genom Tradera. <3
Den här västen med snörning i sidorna och
med en skinnficka köpte jag för 39kr inkl. frakt.

Vad gör ni idag?


eriiza väst blogg stil seroquel nozinan fluoxetin fontex stilnoct imovane depression ångest borderline ätstörning


Heeeej där! ursäkta att jag inte svarat på din kommentar men jag har inte vart inne på bloggen eller jag har rättare sagt inte haft så mycket tid. Jobbigt när det händer så mycket i ens liv! :S



Jag vet inte varför båda hittades döda men det gör ont i mig så fort jag tänker på det. Nästan så att jag kan se detta hemska framför mig fast jag inte var där.. Usch! Det är så mycket man liksom vill ha reda på, varför dom gjorde detta när dom började komma på fötter? Det har vart begravning för dom nu iaf, igår och idag och jag saknar dom så det gör ont!

Livet är så fruktansvärt orättvist ibland..



Har du fått dina mediciner som du ville ha? :D

2011-11-25 // 14:22:00

Cool den där Donnie Darko-tatueringen var ^^



▲ Jo, älskar vapen ^^

2011-11-25 // 23:40:35

jättejättefin var den!

2011-11-26 // 00:55:19

Snygg :)

2011-11-26 // 18:34:00

Fy bubblan så snyggt! Gillar din tattoo - som en demon med janusansikte. Står den för något speciellt?

2011-11-27 // 11:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback