Dålig sömn = dåligt engagemang på grupp-DBT

Taggar:
Bloglovin
Som rubriken antyder har jag sovit dåligt.
Lika med att mitt deltagande i dagens grupp-DBT har
varit ganska dåligt, men jag gick dit och försökte
så mycket jag orkade.


Hoppas på att sömnen ikväll blir lite bättre,
annars måste jag nog ta till metoder jag hade
lagt i mitt förflutna
, om ni förstår vad jag menar.. ?

Har er dag varit piggare,

vad har ni gjort?


Hoppas du får sova bättre i natt. Sv. Ja det är kanske lite väl mycket att hoppas på att de ska ha mognat tills dess kanske...

2011-11-10 // 14:46:58

åh jag har inte heller mått så bra, inte alls på samma sätt men kommit in i fel sömnperiod specielt nu när jag varit sjuk/hemma i tre dagar. jaja, har man klarat det innan klarar man det nu ':D

2011-11-10 // 14:58:19

BRA att du gjorde ditt bästa. Stor kram <3

2011-11-10 // 16:05:29

sv: tusen tack! :) tyvärr växer inte mitt heller mycket, utan det är lite löshår också :) puss

2011-11-10 // 16:23:32

Nej, tyvärr har inte min dag varit så mycket piggare. Somnade först halv sju på morgonen och vaknade sedan vid halv tolv, en och en halv timme före jag tänkt mig att vakna. Detta p.g.a. fucking hantverkare som levde om. BAJS! Så jag är kallsvettig, trött och grinig. Ska försöka sova ett par timmar, känns inte kul att sova på "fel tider", men annars kommer jag inte få någonting gjort resten av dagen.



Hoppas du är piggare snart!

2011-11-10 // 16:45:03

Bra att du gjorde så gott du kunde :) Kram <3

2011-11-10 // 17:25:12

Okej. Får hoppas att du kanske orkar gå till läkaren igen någon gång.. och kanske får en annan så du får hjälp.

Vet hur det är och ha problem med magen.. Hade massa problem när jag var liten också men det har ju som tur gått över.

2011-11-10 // 17:30:57

Du försökte iallafall, det är det som räknas!



Svar: Ja verkligen. Jag vet inte vad den heter, någonting på C, som innehåller mycket naturliga ämnen. Certralin? Nä jag vet inte..

Åh, inte kul att du sov så dåligt.. Hoppas du sover bättre inatt då. Tar du några sömntabletter?

2011-11-10 // 17:37:27

Sv: Jag hade det förvisso hemma men det känns fortfarande rätt så ångestfullt med yoghurt.

Åh tack så hemskt mycket fina du!

2011-11-10 // 20:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback