Catholic schoolgirl

Taggar:
Bloglovin
Idag blev det lite katolsk skolflicka-inspirerad klädsel.
Korset är ett "måste", älskar gotiska, keltiska kors.
Dock svåra att hitta, eller kostar ett multum...
eriiza katolsk skolflicka psyk borderline ångest seroquel nozinan theralen fluoxetin fontex imovane stilnoct sjuk galen stil videoblogg

Idag har det varit frukostgrupp, det gick bra.
Jag tjatade och skämtade någon fruktansvärt.
Märkte att folk blev irriterade.
Men de blir irriterade när jag INTE pratar också,
blir folk aldrig nöjda??

Vad gör ni idag, och hur mår ni?


Snygg outfit :)

2011-11-30 // 13:53:15

jag gör inte så mycket, vad gör du själv? jag mår rätt okey hur är det själv.



ps: jag har en tävling i min blogg om dagens blogg. var gärna med och tävla här: naathalie.blogg.se/2011/november/var-med-och-tavla-om.html

2011-11-30 // 14:36:10

Fått ett MVG på ett tal, kom hem och fick veta att mamma och pappa har avlivat min älskade hund... Ingen bra dag :( <3

2011-11-30 // 14:58:40

nää, vissa blir provocerade när man håller tyst men tycker det är jobbigt när man pratar, men va ska man göra??!! lägga upp ett schema när man ska säga något så det blir jämnt fördelat underdagen så andra blir nöjda...



2011-11-30 // 15:52:43

åh, men kanske du får göra något mellanting som jämnar ut att vara alltför tyst och att prata mycket? :)



svar: åh, tack så mycket :D hur är det med dig då?

2011-11-30 // 16:29:12

sv - Isch då... Låter ju inge vidare... Hoppas de fort hittar orsaken.

2011-11-30 // 16:40:34

Människan blir aldrig nöjd, oavsett vad det gäller. Det är för varm, det är för kallt, du pratar för mycket, du pratar för lite osv, osv...



Snygg outfit och snyggt kors!



Vad gör jag idag? Har jobbat några timmar, men inte de 8 man egentligen ska göra för att jobba heltid, men jag har en underbar arbetsplats som låter mig komma och gå som jag vill. Nu ligger jag i soffan tillsammans med min ständige följeslagare Ehlers-Danlos som tydligen bestämt sig för att det är dags med ett skov igen så jag har smärta i hela kroppen, men framför allt ryggen. Det suger, men går väl över när det gör, bara att bita ihop...

2011-11-30 // 18:05:34

Sv; JA det är ju faktiskt mycket roligare att baka pepparkakor, eller ja baka överhuvud taget, om man har någon att baka med :)

2011-11-30 // 19:46:41

Mycket snygg outfit!

O du! Skit i vad de andra tycker!

Vill du tjata, skämta o mår bra av det, så kör på!

Det finns alltid någonting som folk stör sig på, och det ligger ju i själva verket hos dem o inte dig :)

2011-12-01 // 10:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback