Arg och sårad

Taggar:
Bloglovin
Idag sa en person:
-"Hatar att folk jämnt skall lämna mig, jag orkar inte
med det!"

Den samma person var den som bröt kontakten med
mig
under en tid för att jag "drog ned henne".
Som om jag inte kände mig lämnad ??
Som om jag inte är konstant rädd för att bli övergiven och sårad !?


Men jag orkade inte ta upp det med henne,
kände på mig att det skulle bli ett långt samtal om det,
och jag varken kände för det, eller hade tid.

Vad har ni hittat på idag?


Men hallå, en sån människa skulle behöva en smäll, i ansiktet, med en stol.

Egotrippade jävla människor, blir så less, och så förbannad !! Fy.



Ja en bra bok kanske, har ju två jag ska läsa, ena ska jag läsa ut,den andra ska jag börja med. :)

Okej, men då behåller jag den, om jag inte får klagomål på den :D

2011-11-01 // 17:52:26

Unfair -_-

2011-11-01 // 18:19:56

sv: haha ja, den slår alla rekord! ;)

2011-11-01 // 18:39:13

Ja hon borde tänka efter hur du kände det att bli lämnad av henne.



Missa inte min boktävling.

2011-11-01 // 18:50:31

Ja det förstår jag !

Nej det förstår jag också, jag hade kunnat gett personen en å annan smäll ändå.

Sånna människor förtjänar inte ens uppmärksamhet.



Den boken jag läser nu läser vi i skolan, Andra boken om Kirre, första boken har jag redan läst. :)

Och så har jag, Jag saknar dig, jag saknar dig ligger och väntar :)

2011-11-01 // 19:06:10

Vad ska man säga om vissa personer... tanklösa kanske!



sv: Jag vet inte varför man blir fegare och så, jag hatar det. Jag kan inte göra något själv, typ pojkvännen gör allt åt mig:/

2011-11-01 // 19:47:00

Orättvist sagt..



Svar: Ja, väldigt kloka ord måste jag säga.



Jag mår sådär..

2011-11-01 // 19:48:28

KRAM!!



Jag har mest suttit/legat vid datorn idag. I morgon däremot skall jag till min samtalskontakt.

2011-11-01 // 20:21:05

Du anar inte vad skönt det känns att jag inte är ensam om att käna som jag gör. Trodde inte en vän skulle bli så arg för att jag avbokade en träff...

2011-11-01 // 20:22:31

Jag har varit med en kompis, laddat på mitt SL-kort och handlat mat. Själv? :)

2011-11-01 // 20:40:09

Snygg bild på dig!! :)



Sv: Ja, visst är det så. Det drabbar verkligen dom nära och familjen minst lika mycket som dom som missbrukar.



ja, på den bilden är jag helt sminklös. Sminkar mig inte så super mycket annars heller.. brukar sota mig när jag går ut.. :) annars rätt lite smink. Använder inte puder eller krämer.. bara ögon jag sminkar och läppar :)

2011-11-01 // 20:41:47

sv: Fast jag piercar mig ju hellre än att typ ta ett blodprov:P Vägrar läkare överhuvudtaget:P

2011-11-01 // 20:47:05

nu blir jag nyfiken ju. Varför blev du kontaktad av dem? Nappade du eller inte?



Jeppers, jag gillar min samtalskontakt. Har haft samma nu i nästan ett år.

2011-11-01 // 21:08:38

sv: Oj, varför så mycket besök på sjukhus?:(

2011-11-01 // 21:21:37

Jo men när jag tog första gick jag i skolan så då blev det att jag tog ut den när jag hade serveringslektion och sen fick jag springa ner till den som hade piercat mig och göra om hålet 2 ggr i veckan och sen skulle jag praktisera så då kunde jag lika gärna ta ut de... blev för mycket för läppen :P haha



Jag vet inte.. har inte börjat läsa den än.. har läst lite andra böcker men det som jag har läst om den så verkar den bra :)

2011-11-01 // 21:37:43

Låt inte den människan ta energi, vet att det är svårt, och skrik ut frustrationen men såna människor är inte värda att du mår dåligt.



Varför fick du inte det? Jag hade precis samma problem, tänderna fick inte plats, fick ta bort 4. Ont som fan, men det var det värt.



hur blev dagen?

kramar

2011-11-01 // 21:38:30

Jag kan inte säga att jag har nån som förstår direkt. En vän som bor 30 mil bort har själv ångest så hon vet väl men annars känner jag mig ensa, o oförstådd...Jag har lidit av ätstörningar i 12 år. Både anorexia och bulemi. Har deprerssion o ångest o tvångstankar. Hur ser ditt liv ut? Har du vänner o så? Jag har ingen typ:(

2011-11-01 // 21:45:46

såg precis din vidio om "missbruk"

riktigt bra förklaring på missbruk satt som klistrad när jag såg vidion, du ger insperation på något sätt som jag inte kan komma på!

2011-11-01 // 22:45:17

Sv: Urs å fy! Tänder är inget kul! :S

Min dag har vart upp och ner. Men mest upp!=)

2011-11-01 // 22:46:41

Ja det förstår jag. Det skulle jag också göra.



Ja den är bra. :) Lite sorglig, men bra.

2011-11-01 // 23:16:03

Hej, du svarade på mitt inlägg där jag skrev om hur man skall klara matordningen när man bor ensam.. Om man flyttat många mil hemifrån och inte har någon som kan hjälpa en, hur gör man då? Jag är inte allvarligt sjuk längre så utgår från att jag inte skulle få hjälp på en äs-specificerad klinik. Dit vill jag inte heller!



ps. yout fucking awesome! :D

2011-11-01 // 23:24:21

Sv: Ja, det vet jag mycket väl om. Om man kunde tänka klokt hela tiden hade man gjort jävligt lite misstag.

Ja det är sant. Man sitter där och ler tills man får gå från bordet, för ingen ska märka att något är fel och sedan rasar allt.

Den heter a secret between friends. Ganska triggande, tycker i alla fall jag.

2011-11-01 // 23:28:40

Ja precis, tänderna tar ju stryk tillslut eftersom det fräter så mycket :/

Jag var inne i en mindre kräkperiod för ungefär 2 år sedan, men det var inte för att jag ville eller för att jag tvingade mig till det.. Jag mådde bara illa hela tiden, och kunde inte äta för mycket för då riskerade jag att känna mig för mätt och sen kom illamåendet och kräkningarna.. Det var skumt. Jag trodde jag var gravid, men så var det inte :/

2011-11-02 // 02:17:02

oftast är det såna personer som säger så, som gör samma sak tillbaka vet vad du pratar om. har många människor som sagt detta, att dom är trötta på att bli lämnade osv, men ändå gör dom samma sak emot en. men allt är på deras vilkor helt enkelt. när man mår dåligt finns dom inte där, men när dom mår dåligt ska man alltid finnas där och stötta. nej usch för såna människor. keep fighting for the true friends!

2011-11-02 // 09:56:19

tack snälla!



tror det är en känsla alla har mer eller mindre vissa en stark känsla och andra en betydligt lugnare!

2011-11-02 // 10:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback