Förlåt

Taggar:
Bloglovin
Jag vet att jag inte bloggat på
väldigt länge.
Men jag har mått så sjukt dåligt, och
jag vet inte när jag är tillbaka på
spåret igen.

Men jag tror att jag kan börja
engagera mig under veckan i alla
fall.
Det har hänt en del under den här tiden,
antagligen därför min ångest växt.

Skall bli sjukskriven på heltid.
Börjat få tillbaka läsförmågan igen
(hade otroligt svårt att läsa).

To be continued...


åh jag har saknat dig! Men nu blev jag glad för att du bloggade igen! Ta hand om dig och glöm inte att du är stark! Btw, jag älskar din blogg. Kram

2010-09-14 // 13:44:58

Låter bra att du blir sjukskriven på heltid, det tror jag att du behöver för att kunna må bättre igen. Det funkar liksom inte o ha massa måsten när minsta lilla grej känns ansträngande.. Hoppas du mår lite bättre snart! Kram

2010-09-15 // 20:19:43

NU är bloggen i gång igen :) Hoppas du fortsätter följa mig och min resa för att få min röst hörd.



Kram sarah

2010-09-16 // 04:42:04

hej va ett tag sen :) vill int att du ska sluta skriva blogg.

har en fråga ochså skulle vilja ha en nu hedher eller va de heter om du har lust att göra en :)

kram kram

2010-09-16 // 20:22:21

Kollade igenom din blogg snabbt och den verkar rätt bra. Ska vi lägga till varann på blogglovin? :)

2010-09-18 // 12:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback