Piller trouble !!! + design

Taggar:
Bloglovin
Eftersom jag sover dåligt får
jag ju som sagt Imovane och Stilnoct.
Men de doserna är allt för låga,
jag har blivit allt för van.

Så de senaste nätterna har jag
fått ta dubbla doser, och eftersom
jag har mina piller i apodos
(doser i små påsar), så har jag
ju tappat dagar.

Så ikväll har jag ingen nattmedicin
alls..
Så jag har rings Sjukvårdsupplysningen,
de visste inte hur jag skulle göra.
Sedan kopplade de mig till Psyk
Näl..
Och de på Näl sa åt mig att ringa
de Mobila Teamet, så jag skall ringa
vid 17 (då de öppnar), och
hoppas på att de kan göra något...


Wish me luck ?







Kom ihåg att säga till om du vill
ha en av dessa designs !

(Klicka på bilderna för att se dem i helhet)


NR1




NR2





Ja fy, det låter inte så bra.



Och det är ju alltid lika kul när man bara blir runtskickad till olika ställen.



Och ditt hår är helt enkelt underbart snyggt!

2010-05-15 // 14:59:01

I wish you luck!



Jag har själv det problemet. Jag ska ta 10 mg stilnoct... Men oftast tar jag 15. Vad fan gör man när det inte funkar?!



Kramar

2010-05-15 // 15:32:08

Det kommer gå bra!

2010-05-15 // 16:30:29

Usch det låter som du kommer få det svårt i natt.. =/ ska iaf hålla tummarna för att MAK kan göra nåt!

Aha jo man blir säkert ovan om det va ett tag sen ^^ jag färgar iofs inte med 2 färger nu för det skulle säkert gå åt helvete :P men gjorde det när jag va yngre o då hade jag inte speciellt höga krav så bara håret såg lite annorlunda ut än innan va jag nöjd :P

2010-05-15 // 17:44:17

Två ligger upp för försäljning nu, det är ett ex var av dom man vinner ^^ Man anmäler sig bara genom att skriva en kommentar typ "jag vill vara med!" och sen en kort formulering om varför man ska vara just den som vinner

2010-05-15 // 17:52:21

I brist på bättre ställen att svara, så svarar jag här utan att ha läst inlägget jag kommenterar!



Angående vad du frågade... Jag har känt på mig sedan jag var... 11? år att AS passade mig, så det som känns bra är att veta att jag hade rätt, att jag inte bara var galen som trodde jag hade det. Det gjorde ingen större skillnad att få veta vilken diagnos jag hade, eller att jag ens hade den, bara att jag, som sagt, inte var galen :)



Tack för kommentaren, btw!

2010-05-15 // 17:59:18

SV: Det är faktiskt lätt, men jag har inte orken till att göra det ordentligt. :(

2010-05-15 // 18:02:04

sv: Jag har alltid börjat med ring faktiskt, anser det bättre. och eftersom att min läpp var så svullen så hade jag ändå inte kunnat ha min stav.



jo, jag går på medicin. Har nyligen slutat med gammal och ska på läkartid på fredag om att eventuellt få ny.

2010-05-15 // 18:10:59

följ bloggen! http://peffah.blogg.se

läs den, följ den, älska den!

2010-05-15 // 18:14:11

sv: jo:P

min läpp var ca 3 gånger så tjock som i vanliga fall. Och min underläpp är ganska stor som den är;P



just nu tar jag fluoxetin, atarax vid behov, stilnoct och circadin till kvällen. Har nyligen slutat med topiramat, då jag inte är bipolär men blev det av medicinen...

2010-05-15 // 18:28:36

nej;P jag har egentligen väldigt bra. men dagen efter jag piercade mig så blev jag sjuk, och piercingen blev infekterad... jippi.



jag är inte så säker på om det fungerar för mig heller. ataraxen får jag mest bara hangovers av. Fluoxetinen vill jag ha för att då går jag inte upp i vikt.

Men nu ska jag ju till läkaren på fredag, får se vad som sker då.

2010-05-15 // 19:14:37

nej;P jag har egentligen väldigt bra. men dagen efter jag piercade mig så blev jag sjuk, och piercingen blev infekterad... jippi.



jag är inte så säker på om det fungerar för mig heller. ataraxen får jag mest bara hangovers av. Fluoxetinen vill jag ha för att då går jag inte upp i vikt.

Men nu ska jag ju till läkaren på fredag, får se vad som sker då.

2010-05-15 // 19:20:00

sv: jo, alldeles underbar timing;P hehe



oh jippi, alltid lika kul när läkare är på semester.

Min läkare gnällde för att jag stack till psykakuten istället för att ringa henne 2 april (1. hon hade semster, 2. det var långfredagen). Vilket jag kände var aningen motsägelsefullt. Nu har jag fått ny läkare.

2010-05-15 // 19:34:01

fast hon jobbade inte på psykiatrin, utan på vårdcentralen... vet inte riktigt varför jag hamnade där alls.



Jag har inte träffat min nya läkare än, första gången blir på fredag^_^

känns bra men lite skrämmande.

2010-05-15 // 20:03:07

hej gumman! självklart känns det bra att ha fått en diagnos men diagnosen som sådan, borderline, känns helt jävla hopplöst.jag kämpar på... ditt hår är jättefint! kram

2010-05-15 // 21:35:10

Lycka till! :)



Svar: Jo, så kan det ju också vara. Men testa blek det röda och färga om då, om du inte är nöjd?

2010-05-15 // 22:21:24

Hej, hoppas att natten inte blir för jobbig och att du lyckas sova något! Du är duktig på bloggdesign och jag undrar om du skulle vilja hjälpa mig med min nya blogg på blogg.se, det är så att jag ska gifta mig nästa sommar och vill ha en bröllopsdesign :) Skicka ett mail till miig om du skulle vilja hjälpa mig :)



Ta hand om dig, kram!

2010-05-15 // 23:15:21

löste det sig med pillerna?

2010-05-15 // 23:59:29

ditt hår e så jävla hett va! ge mig

2010-05-16 // 01:08:19

hoppas du har fått rätt på "pillerproblemen"

2010-05-16 // 01:23:12

nej det gör jag inte som tur är

2010-05-16 // 02:07:01

sv: jag skulle bli jätteglad om jag fick en inbjudan till lookbook! :D



känner förresten igen mig i det där med sömnmedel. har fått lite allt möjligt de senaste 3 åren, men ingen har hjälpt så speciellt bra. nu kan jag som tur är vara utan och sova rätt bra om nätterna. hoppas det löser sig för dig!

2010-05-16 // 13:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback