Haha, är så jävla trött på allt !

Taggar:
Bloglovin
Är så himla trött på allt.
Så trött att det blir roligt, så ett
tragiskt sätt.

Står nog inte ut längre med mig
själv och mina tankar.

Det är komiskt hur nära undergången
jag är - igen.
Att hamna på låst avdelning igen är
inget alternativ, det är som att ta
10 steg tillbaka.
Jag vill ta stegen framåt, men känner
inte att jag får hjälp på traven.


Haha, alla vill till himlen men få vill ju dö (?)





Svar: Jag tyckte att du skrev något om svält någonstans. Nu kan jag dock inte hitta det, så det kan vara jag som är virrig. Haha!

2010-05-06 // 13:48:03

Ne jag vet inte så mkt om hur det fungerar jag heller haha ^^ brukade blogga på blogg.se men kände att jag ville ha lite förändring, hehe

2010-05-06 // 14:03:05

sv: ja tyvärr så försvinner lusten att skriva ibland.. haha



haha ja precis, det är där dom hör hemma kanske xD

2010-05-06 // 14:11:42

Haha men den sparas ju ;D



Ja, jag hoppas iaf det. Vad har dom gjort för dig då?



Vilka menar du att du inte får hjälp ifrån? Psykistrin?

2010-05-06 // 15:31:08

Hej!

Ja, den är verkligen skön! Skulle kunna gå runt med den för jämnan nu :)

Snygg outfit, gillar den understa :)



Jag är med i en tävling och har chansen att vinna en plattång :)

Rösta gärna på mig hos den här tjejen http://sloarez.blogg.se/2010/may/tavling-finalisterna.html

jag är nummer 5 (isabellees.blogspot.com).



Skulle betyda jättemycket!

Om jag vinner kommer jag länka alla som röstat på mig.

Mvh Isabelle



2010-05-06 // 21:42:24

dude, ibland vill jag ta mig in i ditt huvud och förstå vad som försiggår.. jag vill hjälpa dom där tankarna till helvetet!!!!!

2010-05-07 // 10:00:44

känns lika dant för mig just nu =/

2010-05-07 // 16:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback