Underbara nya skor !

Taggar:
Bloglovin
Köpte skor idag.
Ja, jag vet att jag har problem !
Detta är mitt 38:de par..

De är inga vans utan
de kostade 99:-
That's right
- 99 KRONOR



Vad tycker ni !? =D



Var inne på en vintage-butik här
i Uddevalla, hittade en grymt snygg
klänning, köpte den inte.
Funderar fortfarande på om jag faktiskt
"behöver" den, och om jag kommer att använda den...


Har du tur när det gäller shopping eller?!Som vanligt har du hittat något snygg till ett snuskigt lågt pris, vad roligt!!!!

2010-03-01 // 19:19:25

Har du tur när det gäller shopping eller?!Som vanligt har du hittat något snygg till ett snuskigt lågt pris, vad roligt!!!!



2010-03-01 // 19:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback