Second hand <3

Taggar:
Bloglovin
Var på min första ordentliga SECOND HAND-SHOPPING
i Uddevalla idag.
Det var underbart.
Känner mig som vanligt igen.

Hittade också en grymt fin dubbelsäng för 550kr.
Men tyvärr hann den bli såld. =(

Här är mina fynd !

 

Kort tröja - 20kr
Underbara blå skor - 40kr


Förresten så gick min praktik väldigt bra idag,
mycket bättre än att vara i skolan...



sv: tack så mycket. Det har tagit mig lite över ett år att gå ner så mkt. Jag har inte gjort något speciellt, försökt äta nyttigt i veckorna och unna mig mer på helgerna. Kört shakes emellanåt för att kicka iväg lite. Att jag låtit det ta tid tror jag är bra, det har gjort att jag även under tiden hållit vikten ganska bra och inte gått upp mer än 2 kilo när det gått åt fel håll. Man orkar inte vara strikt hela tiden :)

2010-03-08 // 19:36:20

Åh, jag måste oxå på second hand snart^^

OCH! Skönt att det känns bättre på dinn praktik iaf =)

2010-03-08 // 20:09:41

snygga grejer du hittade :D

2010-03-08 // 23:06:44

Vad roligt, blir så glad för din skull när jag hör att praktiken gick bra idag!! Vad fick du göra? Några trevliga arbetskamrater? Fina fynd du har gjort!

2010-03-08 // 23:37:11

Jag har också varit på Second hand shopping i uddevalla! :D Tror det var typ kyrkans second hand eller något... snygg ny header i vilket fall :D

2010-03-09 // 08:16:53

taack, så himla snäll! :D:D

2010-03-09 // 09:50:13

Kul med shopping :)

2010-03-09 // 12:19:07

sv mjo, men det jobbiga är att min pondus ligger på minus från början iom att jag är sjuk. därför tar jag med min pojkvän som 1. är frisk och har mer trovärdighet

2. vägrar gå med på skitsnack

3. är "stabil" dvs dricker sällan och inte knarkar.



Uddevalla ja... jag hade en pojkvän som kom därifrån en gång i tiden. Anders heter han, en av de snällaste man kan träffa :) Vi bodde i Skövde men åkte till uddevalla och hälsade på hans underbara familj och vidriga vänner ibland.

2010-03-09 // 20:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback