Om hur det gick i den nya skolan idag..

Taggar:
Bloglovin
Taget ur dagens dagboks-inlägg;

Det är lunch nu på min första
skoldag här på Margaretegärde IV.
Gick och åt med någon personal
härifrån på Östrabo
(annat gymnasium).
Sedan "lämnar" de mig ensam...

Patetiskt nog sitter jag på golvet
i skolans källarkorridor.
Vart skall jag annars gå ?
Ingen har ens sagt "hej" till mig,
förutom läraren.

Hon som jag skulle haft i
Engelska A
(som för övrigt är min
lots) har lyckats skaffa sig vinter-
kräksjukan.
istället för lektion får jag
läsa - känner mig lagom
utbildad.

Min underbara huvudvärk är
tillbaka även idag.
Så jag har sköljt ned en
Ibumetin, samt en Seroquel,
för att inte bryta ihop helt.

Vill bara vli färdig med den
här skiten, och sova eller något.

Orkar inte känna så här, hur
svårt kan det vara, att bara må
dåligt i normala mått - inte så extremt !?


sv well, it aint paradise over here.... >_<

2010-03-01 // 18:59:44

lätt att du ska göra, det är ju så roligt :D

2010-03-01 // 19:17:11

Fy fan vad jobbigt, lider med dig! Vad är det för jävla miffon som inte ens kan säga hej till dig och som bara lämnar dig där ensam usch! Du var stark som tog dig dit och som härdade ut!

2010-03-01 // 19:21:40

Starkt av dig att vara där iallafall, hade nog inte jag klarat av

2010-03-01 // 20:43:57

japp :D har inte råd att hålla på längre, dock har ja bestämmt mig för att sluta typ 100 grr :( haha

2010-03-01 // 21:08:29

Usch, jag tycker så synd om dig :-( Jag vet hur det är att bli lämnad ensam...



Kramar i massor

2010-03-02 // 11:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback