Helgens eskapader & skrämmande morgondagen

Taggar:
Bloglovin
Har haft en jävligt trevlig helg, så här såg det ut !

Fredag:

Intervjun gick bra - skall börja på restaurangen
på måndag !
Kläder på intervjun:


   

Gick sedan till Willys och handlade och
råkade på Bitte (en patient från
behandlingshemmet),
vi snackade en
stund och bestämde att vi skulle höras av
till kvällen och kanske gå ut.

På kvällen drog vi iväg till "Cheers", trevligt
folk där, bra musik (blandat, och inte bara t.ex
Lady Gaga-stuk).
Kläder för utgång:

   

En kille där verkade antingen vara hypnotiserad
utav mig, eller försökte hypnotisera mig. ;D



Lördag:

Tog det rätt lugnt på dagen, sedan kom
Emma till Uddevalla, så vi handlade lite godis,
köpte film och åt på Mc Donald´s.

Gav bort 2 par skor till henne, tog dock inte kort på dem.


Söndag:

Inget speciellt,gick till Moa (min kompis
och kontaktperson)
vi tog en promenad,
pratade och drack kaffe/te.

Och fick 2 par skor utav henne.

  





MORGONDAGEN !


Och imorgon blir det den första läskiga praktik-dagen !
Jag är väldigt orolig för hur de kanske kan reagera
på mina ärr, på mina armar.

Själv störs jag inte utav dem, tänker mer på hur de
som jobbar där kommer att uppfatta det...



VECKANS FAVORIT-MAT !



Scan's schnitzel och snabbmakaroner med Aromat !


Imorgon kl 22.00 visas nästa avsnitt :)



2010-03-07 // 19:56:04

sv: jag vill inte skriva några jättetydliga instruktioner men som djupt och långt på främst armarna.. hänger du med i hur jag menar?

2010-03-07 // 20:14:51

förresten, grattis till jobbet!!:D

2010-03-07 // 20:17:45

sv: nä, tyvärr är man inte det..:/

2010-03-07 // 20:19:01

sv: haha nördbrillor är NICE :D

2010-03-07 // 21:30:07

Så du fick jobb, trevligt :)! Och snygga kläder också!!

2010-03-08 // 12:55:54

Vad roligt att du fick jobbet :-) Bekymra dig inte för dina ärr. Sådant löser sig alltid senare.



Svar: Nej, jag är inte hel-vegan, men har varit. Numera äter jag ägg och mjölkprodukter. Men eftersom gelatin är framställt av djurdelar så är det totalstopp för min del ;-)



Kram på sig

2010-03-08 // 13:26:29

festen var riktigt rolig :D

2010-03-08 // 17:14:59

Tjena Eliza!

Hur går det? Är det Okej med dig och gick det bra på restaurangen idag? Fasen vilken trevlig fredag vi fick hehe måste göras om!

2010-03-08 // 17:48:40

låter som en ganska bra helg :D

2010-03-08 // 18:35:04

Grattis =) måste fråga hur du har kommer över

"rädslan" elr hur man ska säga för dina ärr ?

kan inte ens gå hemma i kortärmad,fick panik för jag praoade på äldrevården och där e de ju kortärmad så jag tog en tröjja. helst vill man ju inte det,men förstår in hur jag ska komma över detta :(

kan skicka en kram till dig iaf =)

2010-03-09 // 22:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback