Mitt smått tragiska 2009

Taggar:
Bloglovin

Innnan jag börjar, jag har nu läst mycket utav mina blogg-inlägg.
Och det känns rätt hemskt, får åter ångest..
Så jag skriver inte färdigt allt nu,
känner att jag inte klarar det.
Men jag kommer låta detta vara en kategori, så fyller jag på det under tiden. =)




Januari

♥ Bor på BUP-akuten i Borås

♥ Kan inte sova trots massor av sömnpiller.

♥ Medicinerar bort mina dagar.

♥ Flyttar tillbaka till folkhögskolan i Mölnlycke, vid Göteborg.

♥ Får veta att jag har PTSD (Posttraumatisk stressyndrom)

♥ Hela dagarna går åt att fundera ut hur jag skall begå självmord

   




Februari




♥ Efter 2veckor i frihet, hamnar på Vänerviken psyk

♥ Har det dåligt med mat, självuppfattning och upplever saker och ting mycket surrealistiskt.

♥ Får mycket utbrott på stället, trivs inte alls.

♥ Blir utskriven en vecka senare - tillbaka till Lysekil, med alla mina aker från Wendelsberg-skolan

♥ Vuxenpsyk vill inte höra av sig tillbaka till mig och min panik.

♥ Kommer på idén med ett psyk-community

   




Mars


♥ Tatuerar mig

♥ Försöker undvika att vara "den andra kvinnan".

♥ Försöker förmedla till folk att jag inte har ana

♥ Får en värdelös psykolog som bara hummar och inte läst något i mina journaler

♥ Blir inlagd på Vuxenpsyk Näl efter mitt självmordsförsök

♥ Fyllde 18 år, rymde från sjukhuset samma dag, åkte tillbaka efter att polisen efterlyste mig

♥ Rymmer några dagar senare till Göteborg igen

♥ Försöker med självmord igen, på PSYK igen.

♥ Prat om behandlingshem

  


Usch, så jobbigt :/ Känner du verkligen att du klarar av att ha den där kategorin?

2010-01-01 // 15:56:29

Svar: Jo, det är sant. Se till att göra det i din takt bara och känn inte att det är ett Måste, för det är det inte :)

2010-01-01 // 16:11:24

gott nytt år du med =) ja ok, ja jag gillar nog båda på olika sätt tror jag, svårt att bestämma mig =P

2010-01-01 // 18:35:41

Hur va din nyår då?

2010-01-01 // 19:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback