Mår ju inte toppen

Taggar:
Bloglovin
Mår inte så bra, därför är fråvarande.
Har nu också alla dessa mediciner;

Atarax 25mg (vid behov)
Theralen ?
Circadin ?
Venaflaxin 25mg
Nozinan 50mg
Seroquel 150mg
Betolvidon
Imovane 7,5 mg
Stilnoct 10mg



Ja... Inte konstigt att man blir litet väck ibland.
Skall försöka vara ordentlig bloggare igen,
men det är så mycket som tar på mina krafter...

På julafton skall jag och Lisa kolla på
sköna filmer och mat.
På juldagen blir det svartklubb. ;D


Hej hej, läste att du tar medicinen "Seroquel", vilken även jag tar. Har läkarna informerat dig om att man blir VÄLDIGT trött av den? Det kan vara en orsak till att du är så trött och inte orkar blogga, hihi. Ja, ville bara informera.

Take care!!

2010-12-20 // 17:54:00

Glöm inte att vara med i dagens tävling! <3

2010-12-21 // 09:58:18

jag har gjort ett inlägg om mina favoritsmycken! har du något favoritsmycke?:) svara här: http://liborius.blogg.se/2010/december/s-m-y-c-k-e-n.html#comment

2010-12-22 // 17:07:52

En stor kram till dig, god jul......om nu en jul någonsin kommer vara god, och inte en ångesten superhögtid. ....nåja kram :-)

2010-12-23 // 18:52:00

Hellre närvarande frånvarande än helt för alltid frånvarande i alla fall... le snett Ja det var en mängd mediciner du hade, ungefär som för mig också. Men, men vad ska man göra för att orka, för all undvika allt det farliga, för att överleva..?



Vi får hoppas på ett nytt år med nya möjligheter, och kämpa oss vidare...



Med kärlek,

BabyB

2011-01-04 // 17:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback