REA

Taggar:
Bloglovin
Har köpt en jacka.
Hm, fungerar nog för de flesta
årstiderna.

90 KR (klicka på bilden för större format)

   


Mössa - 20 kr.
Stickade den själv
, så det
var bara garnet som kostade.
3:e gången
jag stickar
i mitt liv, rätt stolt !

      


Vad tycks ?


  


coool mössa, jag har en liknande... fast som jag inte har stickat själv haha



sv Åhå.... antar att du ska ha nån kort peruk och nån skimpy-dress? :) Ha så kul ikväll!



Har dig redan på bloglovin, har haft det länge :)

2009-10-31 // 12:20:36

åh en sån härlig mössa!

2009-10-31 // 17:12:36

stilnoc är en hemsk medicin :)



du verkar vara en stark kvinna.

jag känner igen mkt vad du skriver.



soci idiotiska apatiska idiotiska "hjälp"

som dom kallar det osv.



vi som är dom sk sjuka här i samhället är dom starkaste.



glöm aldrig det ;)



kram på avstånd från Caroline

2010-07-16 // 15:57:31

Ställ er frågan varför ni blir sjuka...varför finns inte våra moderna sjukdomar i andra delar av världen där man inte brukar våra spannmål..?



Säger alla "experter" och läkare den verkliga sanningen...eller vill dom och läkemedelsbolagen tjäna grova pengar på alla sjuka....



Vid diagnosen Bipolär sjukdom bör bakomliggande orsaker sökas och behandlas, svensk sjukvård vill bara behandla symptom.



Besök gärna denna nya intressanta sajt.



http://gluten-celiaki.blogspot.com/2011/03/neurologiska-problem-vid-celiaki.html

2011-04-22 // 11:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback