Helg

Taggar:
Bloglovin

Ja, det blev tyvärr ingen tatuering i fredags, men tar det den här kommande veckan istället ! =)

Emma fyller år idag - hela 18 !


Igår var vi på några Brastad-fester, det var ju bra längesedan jag dök upp på sådant, men det var roligt ! =)
Idag har vi kollat på "Good luck Chuck" den var rolig, romantisk komedi med en hel del porriga inslag =O

Definitivt sevärd !

Snart skall jag och Emma åka in till Lysekil, hon skall ta sina första "lagliga" öl =P

Nästa måndag flyttar jag !!!! (igen)



vad ska du tatuera? :)

2009-05-23 // 20:04:35

hej min älskade eliza.

kan du inte ringa mig imorrn robins mobil har ballat ur och ja misade ju nu sist när du ringde..

Nu ligger ja hemma med migrän i mitt öga inte ok !! har ju dina målade saker med som du ska ha till lägenheten med =P puss o kram !! =P

2009-05-24 // 00:35:00

Svar: ja för ballerinor är vackra!

2009-05-24 // 14:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback