Relativt säker

Taggar:
Bloglovin
Hm, jag är relativt säker på att jag är sjuk.
Har haft feber lite fram och tillbaka.
Har spytt....

Nu är jag i skolan likt förbannat, skall idag, eller imorgon gå till "Bokia", för att söka praktikplats.
Hoppas på att det kanske leder till sommarjobb ?

På sommaren kommer jag ju bara ha ca; 2000kr att leva på i månaden.
Så jag vill ha någon sorts arbete, så att jag faktiskt kan göra något.

Jag fyller ju 18 inom en månad, kul att sitta inne hela sommaren då !


Sv: Tack! :D

2009-02-23 // 13:24:30

SV: Jag är inte riktigt själv säker på vad det är..

Det är iaf en slags dissociation(stavning?) När det blri för mycket omkring mig hamnar jag i ett slags epilepsianfall..

Jag har legat inne på sjukhuset och de har inte riktigt kommit på vad de kallas då de aldrig sett nå liknande. Min psykolog sade dock affektkramper när hon sett mig så.





2009-02-23 // 16:22:59

sv: tack så jättemycket! :D

2009-02-23 // 20:34:05

kul att du gillde kläderna =) du får krya på dig hoppas att du inte blir sjukare o lycka till me praktikplatsen =)

2009-02-24 // 00:01:57

hejsan allt väl?

hoppas de! kika in hos mig också, så knaske du hittar något roligt (:

P&K

2009-02-25 // 12:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback