Rasistiskt ?

Taggar:
Bloglovin
Hm, hade precis Engelska . . .

Vår lärare frågade oss alla;
- "Varför är det så många som har slutat eller bytt i er klass ?"



Ingen svarade . . .

Då plötsligt häver hon ur sig;
- "Var har ni gjort av med alla 20 Negerpojkarna !?"


WTF ?

Så får man väll ändå inte säga !?

Så de flesta i klassen började vända på sig för att kolla om det var fler som reagerade på hennes uttalande . . .

Är det bara jag (och några till i min klass), eller var det otroligt fel, och kanske till och med okänsligt att uttrycka sig på det sättet ?


Ehm. Jävligt korkat. Finns det mörkhyade i klassen?

2009-08-27 // 16:56:36

sv: Ja men precis det är mkt jag vill skriva ut i bloggen om tidigare men min pojkvän läser min blogg och detär saker jag inte vill att han ska läsa liksom

2009-08-27 // 22:21:22

sv: åh tack så mkt:D ja visst e dom fina:D



gillar din blogg:) ska vi lägga till varandra på bloglovin?:D

2009-08-28 // 02:24:57

jag tkr iaf det e skitdåligt av läraren att säga så;S

2009-08-28 // 02:25:13

Korkad lärare, så säger man ju inte rätt ut bara sådär....

2009-09-08 // 18:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback