Inskriven på behandlingshem. . .

Taggar:
Bloglovin
Jag blev alltså inskriven behandlingshemmet
här i Lysekil i lördags. . .



Har ännu inte kommit fram till vad jag tycker om stället.
Hittills verkar alla trevliga, men å andra sidan
har alla någon sorts psykisk störning,
så det kan säkert vända när som helst.
På sådana här ställen finns det inga garantier.

Rummet som jag bor i är lagom stort,
och jag kommer säkert trivas bättre så småning om.
Skall bara hitta lite foton och bilder
jag kan sätta upp på väggarna så att det blir lite mer personligt.

Imorgon skall jag träffa läkaren.
Skall fråga om jag kan göra några undersökningar
och kanske få en diagnos för t.ex ADHD, ADD, Aspergers etc.



Jag har redan slutat för dagen, men väntar på Elin & Sanna.
Vi bör ha fått våra pengar idag, så vi skall ta någon öl ;P


ohh jag älskar silent hill (: kickass film!

fast jag fattar inte varför alla tycker den är svår att förstå? :P haha men jag spelar ju spelen med, kanske det som ger mer rättsida påd et.

2009-08-31 // 16:10:08

Jag undrar lite om vad du har för sjukdom, någon psykisk är det ju men vad, vad har dom satt för diagnos på dig?

Sv: åh tack :D

kram

2009-08-31 // 18:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback