Hjälp !

Taggar:
Bloglovin
Nu är jag åter igen i min "nere"-period.

Vi skulle ha idrott idag, men jag gick inte dit.
Delvis för att jag har mått kasst och haft migrän 2 dagar i rad,
och för att alla är dansare, eller fotbolls spelare i min klass.
Det skulle innebära (som vanligt) att jag är sist, och alla andra suckar.



Jag orkar verkligen inte med sådant just nu.

Har alldeles för mycket att tänka på, orkar inte oroa mig för att bli utskrattad igen.



För övrigt så hade jag teater idag.
Vilket var faktiskt helt okay.
=)

Men ang. behandlingshemmet så är jag rätt orolig på vad jag har att förvänta mig.
Men skall inte gå händelserna i förväg, får väll se vad som sker.

Bye bye y´all


Ja, jag kan inte mer än hoppas. Jag tror du har haft det tuffare än mig och du står fortfarande upp!



Samma här, antingen är allt toppen eller åt helvete.

kram

2009-08-27 // 13:10:22

sv: åh ja e så glad att jag inte bhöver ha idrott mer i skolan:D

kämpa på <3

2009-08-28 // 02:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback