Behandlingshem + Schampoo

Taggar:
Bloglovin
Ja, skall träffa min psykolog idag vid 14:00
Hon vill då att jag flyttar in redan på fredag, men som sagt så hade jag tänkt gå ut den kvällen.



Känns ju inte särskilt lyckat att säga till personalen;
- "Ni får ursäkta, men jag skall ut och supa nu i ett par timmar !"

Ni kanske håller med om det ?

Så jag hoppas att jag kanske kan få flytta in på lördag (?)





Och klart är min timing så underbar.
Jag har äntligen fått min katt.


(Observera att detta inte är min katt, men väldigt lik)

Men jag kan ju inte ta med honom in på behandlingshemmet.
Han är så liten och söt, han är nu döpt till Schampoo.
Hon som har kattungarna sa att hon kunde ta hand om honom för mig medan jag är inlagd.


Tydligen skall jag ha teater ihop med Estet 2:orna (eftersom jag är den enda i 1:an som valde inriktning teater).
Problemet insåg jag idag, att de som går 2:an samma tid som jag har, de går kursen B, jag har inte ens Scen gestaltning A.
Hm, hoppas de löser detta imorgon...

För övrigt så har jag många skilda tankar kring min klass, vet inte än om jag trivs..
Tvivel.
Undrar hur bra jag fixar en ny klass, ny inrikning och ett nytt "hem".

Hoppas att det går bra på hemmet.


Men när jag vet mer om allt detta kommer jag att skriva det på bloggen.


Sv: jamen precis :) tycker det är roligare om det inte är så perfekt för då blir det mer personligare också, haha så tex på gränsen mellan det rosa och det gula så är det en orange rad:P

2009-08-25 // 15:15:40

den kissen påminner om min Ramsesbus :D ihh!



Mars 2010 är det sagt, iallafall på imdb.com ^^, men sen så vet man ju inte, den har ju redan blivit uppskjuten, den skulle ju kommit i höst egentligen.

2009-08-25 // 19:30:41

Jag förstår vad du menar:)



klart man får fuska, jag tror inte du behöver gå ner ens!

2009-08-26 // 09:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback