Inlagd på PSYK igen!

Taggar:
Bloglovin
Jaha, i fredags fick jag åka ambulans in på PSYK igen! Undrar hur länge jag skall vara kvar den här gången? Skulle pratat med en läkare idag angående utgång, utskrivning etc. Men han kom aldrig, så när fan får jag prata med honom och få lite klarhet i saker och ting? När skall jag skrivas in på behandlingshem? Börjar bli ganska trött på att vela fram och tillbaka! Skriver när jag vet något mer!


varför åkt in igen? :O

2009-04-26 // 18:33:34

Hej du verkar vara en psyk-jojo precis som jag :D

Man vänjer sig liksom på något sjukt sätt tillslut... inte bra iofs :(



Vi har lite diskussioner och sånt på G på bloggen så kom gärna in och säg din mening. Sen om du har mer citat eller din egen berättelse av psykiatrin så är du jättevälkommen!

[email protected]

psykiatrin.blogg.se

Kram P!

2009-04-29 // 19:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback