Måndag - Tisdag - Onsdag

Taggar:
Bloglovin
Måndag:

Då åkte jag in till Göteborg med Sanna


Vi käkade på McDonalds och vi hittade klänningar !
Så nu har jag nästan hela outfiten till nästa torsdag.
Behöver bara hitta ett stort hårspänne !

Sedan åkte vi hem till Lysekil med bussen ! =)

Tisdag:

Då gjorde jag inget alls, ville inte röra på mig, mycket bekvämt !
Fick hem tre filmer;

Natural Born Killers
Secret Window
Rose Red


Onsdag:

Då gick jag och tog en fika med kära Kluus



Jag hjälpte henne även att hitta ett par nya bågar, men hittade inget klockrent.
I alla fall så lånade hon hem tre stycken som hon kunde prova sig fram med ! =D

Efter detta så åkte jag hem till Mölnlycke !




// Eriiza


P.S. Om någon har mer förslag på bra musik, skriv ! D.S.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback