>> Skola/Psyk ? <<

Taggar:
Bloglovin
Ja, idag fick jag reda på att jag skall vara kvar på avdelningen till i alla fall den 5:e januari.
Sedna kanske jag flyttas till
Vänerviken om de har plats.

Har även kommit fram till att jag kanske skall
hoppa av min skola för att gå i IV i Lysekil igen, då har jag tid och ork att kunna vara kvar i skolan, samtidigt som jag kan hantera mitt psyke..
Vet ej hur det blir med det eftersom jag måste prata med soc för att få en egen lägenhet igen. Kan inte bo hos min
mamma som de flesta vet.

Kan inte ens vara hos henne en helg, eller ens prata med henne. Slutar alltid med bråk...
Har ingen ork att försöka hantera
mig själv, mitt liv, min skolgång OCH henne samtidigt !

Och jag behöver en tid för mig att kunna fokusera på mina tankar och inte behöva tänka på min framtid en stund. Att bara fokusera på nuet är en viktig del i mitt
tillfrisknande !

// Eriiza



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback