>> Psyk <<

Taggar:
Bloglovin
Ja, nu kommer jag inte ha tillgång till en dator för uppdatering av denna bloggen fram till måndag.
En otroligt liten chans att jag kan få tag på en dator utanför sjukhus-biblioteket.

OM jag skulle få tag på en så märker ni !

Hur som helst, i morgon skall jag då som sagt vara kvar på avdelningen.
Vet inte hur länge jag skall vara kvar på vilket sjukhus som helst, men skriver när jag vet något.

Eftersom vissa vill veta vad jag  får för behandling, eller vad jag gör här överhuvud taget, skall jag försöka förklara det så gott jag kan.


Jag är alltså här för att jag inte mår psykiskt bra, och på grund av detta så leder det även till att min ångest kan orsaka även fysisk smärta, mest i alla leder, särskilt knän och får hela tiden huvudvärk.

Jag får flera olika mediciner här; Propavan, Theralen, Mitrezapin, Zetralin, Atarax, Lerginan, B12 och någon mer.

Jag har för övrigt tackat nej till en psykolog eller liknande, för att jag vill ha en medicin som fungerar åtminstonde lite först, sedan kan jag ta emot en sådan hjälp också.

Om det är ytterligare något ni undrar så får ni gärna fråga !

Förresten så har jag fått handmassage idag, vilket var otroligt skönt.
Sedan skall jag och några till från avdelningen till affären och jag skall nog färga håret - är inte helt säker än.

En tjej från avdelningen skall flyttas till Göteborg idag, vilket jag tycker är synd eftersom jag uppfattar henne som en mycket trevlig och skyst person.

Skriv gärna era synpunkter, frågor eller bara en hälsning.
Om någon annan är i liknande situation kan det kanske var trevlig att prata ?


// Eriiza
 


Hej! Spännande blogg du har. Men jag har lite frågor! Du kanske inte vill eller kan svara på dom det gör du som du själv vill, Men vad är det som har fått dig att må så dåligt? Hoppas du blir bättre snart!

Mvh Emma

2009-01-08 // 20:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback