>> Jul-vecka på psyk <<

Taggar:
Bloglovin
Juldagen:

Julafton var väll som alla andra dagar.
Visserligen var jag, en tjej på avdelningen och två skötare på Coop och handlade godis och TRISS-lott i hopp om att vinna, vilket vi självklart inte gjorde.
Köpte ett stort gosedjur i form av en ko, som jag genast döpte till Ralf.
Jag och tjejen som jag delar rum med fick var sitt halsband med text, på mitt stod "Truly Treasured" och på hennes "Everyday Escape". Vi fick även parfym, deo och duschkräm !
Jävligt mys av avdelningen att köpa allt det till oss !

Ingen kollade konstigt på mig inne på Coop, trots att jag hade "strumpor" på armarna för att dölja sår.

Fick en superbra idé för en stund sedan när jag var ute och rökte.
Se, rökning är bra ! ;P
Kom på att det finns en inbox på Vecko Revyn, så jag har nu skrivit till dem att jag ligger på psyk och samtidigt få ut till fler männsikor hur det egentligen är att ligga på ett sådant här ställe !
Hoppas de tar med det !

// Eriiza



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback