>> Jul-vecka på psyk <<

Taggar:
Bloglovin

28/12 - 2008


Läser boken...

Får en sådan sjuk känsla av närhetsbehov...
Att bara gå till ett café med en kille och prata, inget mer avancerat än så !
Om vardagssaker, eller om hur livet kan bli, skitsamma, men något !

Är så trött på allt.
Finns ingen sådan person för mig. Tröttsamt att bara tänka på allt misslyckande.
Att bara gå och dö känns enklast och bäst, för många gånger.


Jaha, då var ännu en dag förbi.
Mår inte särskilt bra idag heller, eller ja.
Vet inte hur det är att må bra om jag skall vara ärlig.
Fastän jag ser glad ut, eller skrattar innebär det att det egentligen är en välformad fasad.
Något jag varit så van vid att koppla på att jag inte längre reflekterar över det.
Som att andas, man tänker inte på att göra det, man bara gör det !

Av ren vana.

Kanske låter otroligt uppmärksamhetssökande, men så är det inte menat !
Hade jag velat ha uppmärksamhet hade jag sett ut som jag gjorde förr;
Alla möjliga konstiga frisyrer och hårfärger, 20-håls kängor, sönderklippta jeans, kedjor kring halsen och massor av piercingar !

Så med andra ord, bara för att man ser relativt normal ut, innebär det inte att man mår psykiskt bra.


Ikväll kommer det även en ny patient in, får se om han är trevlig.

// Eriiza




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback