>> Jul-vecka på psyk <<

Taggar:
Bloglovin


27/12 - 2008

Idag har jag inte mått så bra, hade inte feber, men var trött, inte särskilt villig att äta, ont överallt, ont i halsen, mest nog för att jag spydde igår av illamående.

Igår var avdelningen på Knalleland. Köpte 2 T-Shirtar och tröja på Carlnings.http://www.carlings.se/
En tjockare tröja på H&M och en mössa och halsduk till min rumskompis. Fick en bok av henne samma morgon.

Var inne på Gina Tricot och hittade en superfin rosa väska och en rosa-svart, leopardmönstrad siden sjal !
Köpte tyvärr inte det, pengarna tog slut !

Köpte innan dess "Sweeny Todd" och "Factory Girl".

Nu skall jag återgå till boken "Min egen berättelse. Gör vad ni vill, men döda henne inte".

// Eriiiza



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback