>> En annorlunda Jul ? <<

Taggar:
Bloglovin
Och de som irriterar sig på mig / detta inlägg får ta och göra det.
Jag kan fullt ut förstå hur självömkande allt detta låter !


Ja, jag skulle ju hjälpt till imorgon på ett ställe där man ger mat och kläder till hemlösa, men kände igår att det är något jag kanske inte kan.

Alltså jag vet inte om jag litar på mig själv.
Att jag sköter mig som jag borde.

Nästan så man blir rädd för vanlig värld, utanför avdelningen nu.

Ja, jag vet att det låter grymt löjligt, men det är så jag känner det.

Får ångest i stort sett hela tiden, ja hela tiden.
Som en konstant ångest-attack...

Trots att jag inte mår så bra så bryr jag mig mer om andra på avdelningen än vad jag bryr mig om mig själv, det är så några på avdelningen och personalen har sagt.

Kanske är det så, men jag vill egentligen inte tycka synd om mig själv eller något så.


Skriv gärna en trevlig rad eller så, till och med något litet kan göra mig glad, även från en person jag aldrig pratat med...



baby! <3 krya på dig eller vad man säger. om du har kvar mitt nummer så ring anytime. <3<3<3

2008-12-23 // 16:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback