Fått hem skorna & nitarna!

Taggar:
Bloglovin
Hallå,
igår var internet också konstigt, men
idag verkar det fungera som det skall.
Dock inte hemma hos mig, vet verkligen
inte varför..

Men men..
Äntligen har jag fått hemma skorna från
den HÄR SIDAN!




De översta kostade 155 svenska kronor.
De med leopard 99 svenska kronor.

Jag vet att ni frågade om sidan var att
lita på, när jag skrev om den sist - HÄR!
Och ja, leveransen var som den utlovades,
kvaliten kan jag ännu inte svara på, då
jag inte hunnit använda dem p.g.a min fot...

Men snygga, eller? ;D

Här är nitarna jag beställtde:



50st 17,50kr  -  100st 17,50kr  -  100st 19kr  -  100st 19kr  -  50st 17,50kr  -  50st 24kr

F*cking awesome!!!

Nu skall jag svara på era kommentarer...

Eriiza är tillbaka!

Taggar:
Bloglovin
Hej, nu är jag tillbaka igen.
Känns skönt att sitta vid skärmen igen och
skriva med er andra bloggare!

Tänkte ta fram lite bilder på vad som
skett sedan sist.

Som min hårfärg, den är ändrad, här är hur
det såg ut förut, urtvättat och jobbigt att
duscha med, då jag alltid var tvungen att
dela upp det i två delar för att den röda färgen
inte skulle färgas av i det blonda - igen..



Sedan blev det så här!
En del är färgat orange, och en del rött.

Vad tycker ni?




Och vissa dagar så ser jag ut som att jag
skall på begravning.
Men då svarar jag som älskade Johnny Cash;
-"Det kanske jag skall!"



Igår blev det lite fest, tanken var väl egentligen
att det skulle vara förfest och sedan vidare till
Uddevalla Kalaset, men vädret ville inte alls
samarbeta
, så vi stannade där istället.

Det var grymt kul, kom inte hem förrän vid 4
i morse, och lade oss inte förrän 7
- if you know what i mean...? ;P

Och här är en helt orelaterad fråga...


När såg ni på porr senast?

(Själv såg man faktiskt en tidigare idag.. ;) )
Det var då själva fan!Kan inte svara på era kommentarer. Internet fungerar knappt, antagligen p.g.a vädret. Skall försöka imorgon igen...

Eriiza är upptagen..

Taggar:
Bloglovin
Hallå där, förlåt för att jag inte besvarat era kommentarer och mail. Men nu är jag hos killen och tänkte inte på att ta med mig datorn.. Kan inte svara på dem alla genom mobilen, hela grejen är förvirrande för mig. ;-) Men imorgon skall jag hem, då lovar jag att svara på alla. OCH ni skall få se min nya hårfärg då!!!! Tills dess, har ni planer för ikväll?? Själv skall man dricka några öl i gott sällskap! :-)

Makeover handskar!

Taggar:
Bloglovin
För det första, killen lagar mat till mig.
Inte för att jag inte kan, jag är ganska
duktig
, men han gillar det, så igår blev man
serverad en enorm portion.
Orkade inte ens hälften!!



Köpte ett par äkta skinnhandskar för ett
tag sedan, men inte haft användning för dem (?)
Så idag bestämde jag mig för att pimpa dem lite!

Vad tycks om förändringen?

Och vad hittar ni på idag?



Bloggtips!

Taggar:
Bloglovin
Ibland har man tips på bra bloggar, detta är ett av dem!

Hon skriver om sin sjukdom som psykiskt sjuk.
Sina självskadebeteenden och hur hon överlever,
dag till dag!

Vikten bekymrar henne också, men hon klarar allt detta.

Läs hennes kamp mot det bättre, trots att det finns flera
mörka gropar på vägen dit!


http://ekblaad.blogg.se/

Svar på anonym kommentar...

Taggar:
Bloglovin


Kommentaren gäller DETTA INLÄGG

Svar;


"brukar" och "brukar".. Nej, inte så, men jag kan allt ha
ett j*vla temperament ibland.
I alla fall när jag tycker att saker är orättvisa, och då
man blivit påpekad flera gånger...

Nej, aldrig blivit anmäld, men jag har hamnat hos
polisen
för att jag inte varit kontrollerad..

Själv antar jag att jag bär på mycket aggressioner inom
mig
, som dyker upp i situationer då det kanske inte
är så passande.

MEN - egentligen brusar jag bara upp vid situationer
som behöver någon som reder ut det hela..

Om ni/du förstår? =)


Eriiza skadar sig ordentligt..

Taggar:
Bloglovin
Hellu, igår blev det "lite" pinsamt..
Skulle möta upp killen på stan, så jag går i mina nya,
snygga klackar
som finns  på bild två inlägg sedan.

Saken är den att jag hade stukat foten två gånger.
Första gången
trampade jag snett, ni vet, man
bara tappar kontrollen över foten.
Andra gången var det samma sak, dock var
redan ankeln skadad, så det krävdes inte mycket.

Dock kunde jag fortsätta gå i mina klackar
utan större problem..

MEN... Igår går man mitt på Kungsgatan och vad
gör man??
Jo, man ramlar ihop i en liten hög, mitt i
lunchrusningen.
Jag skäms utav bara helvete, alla stirrar - naturligtvis!


Någon frågar om jag vill ha hjälp, jag tackar
nej, och säger att detta inte är första gången.

Nu tror nog alla att man inte kan gå i klackar..
Suck...


Det gjorde ont, men jag tog en fika ändå,
kom hem till killen.
Visst dett gjorde jävligt ont, men det var överkomligt.

Imorse skulle jag till min kontaktperson, för
första gången på 4 månader.
Sätter mig upp i sängen och skriker till av smärta.
Det gör så förbannat ont!

Så idag kommer jag ingen vart..

Killen råkade hitta ett par kryckor nere i källaren,
där folk kastar saker, så yay, jag kan hoppa omkring i varje fall!!! ;D

Detta är en bild på en normal fot, och en MONSTER-FOT..


Hur mår ni idag? =)




VIDEOBLOGG - Eriiza försöker öppna en vinflaska..

Taggar:
Bloglovin
Hehe, så här går det när man är förvirrad!



Det som hänt de sista dagarna...

Taggar:
Bloglovin
Var ju ute med flickorna i fredags i Lysekil.
Allt var trevligt tills vi hamnade på Sjökanten,
det brukar tyvärr bli så.
En stor lokal med allt för många fulla människor,
det kan bara inte bli rätt! ;D

Det började med att en kompis inte verkade
direkt vara på humör alls, men umgicks med andra
ändå.
Sedan kommer naturligtvis en turist-kille fram och
börjar flörta med henne, lägga armen om henne etc.
Hon säger bestämt flera gånger att hon inte vill.
Puttar bort honom och hans arm ett flertal
gånger, men han ger sig inte.

Då blir jag väldigt irriterad, ställer mig upp och
säger;

-"Låt henne vara ifred, du ser ju att hon inte vill,
det har hon sagt fler gånger, nu räcker det!
Gå till någon annan tjej!"


blir han arg på mig och säger något som
får mig att tända till, jag puttar väck alla stolar
i min närhet så att jag kommer åt han.
Men precis innan jag skulle slagit och hunnit skalla
honom rycker två bekanta bort mig därifrån.
Då säger han;
-"Shit, det är något allvarligt fel på dig!"


Jag blir arg och går därifrån, börjar gråta
av någon anledning, kanske för alla de gånger
tårarna inte ville visa sig.




Sedan dess har jag fått hem dessa älskade skor! *drool*




Nu sitter man på killens balkong, dricker lite smultronvin (Red Gold)
och skall påbörja att svara på era kommentarer.

Vad hittar ni på för skoj? =)

Och hur har er helg varit?




Har verkligen ingen tid..

Taggar:
Bloglovin
Är i Lysekil till imorgon. Skall ut med tjejerna, dricka, busa och skratta!!! Kanske inte, men det blir nog roligt! Kan inte svara varken på era kommentarer eller era mail, men skall allt hinna imorgon. Tills dess - hur mår ni nu när helgen är här? Och hur ser era planer ut?

Milkshake-recept!

Taggar:
Bloglovin
Försökte ta en tupplur nyss då jag har
en enorm huvudvärk och är riktigt trött.
Men det gick inte!


Dock kom jag på en jättesnygg design
till några av mina väskor.

(Enligt mig)
Så jag skall börja på det nu, innan jag
tappar inspirationen helt!
Skall städa efter det.

Det MÅSTE jag, ser ut som att det har
varit ett mindre inbördeskrig här!

Skall svara på er kommentarer senare,
eller möjligen imorgon.

Tills dess.. Ett blåbärsmilkshake-recept!!

0,5 l vaniljglass
4,5 dl blåbärsjuice (Kiviks musteri?)
0,5 dl färska/tinade blåbär


Mixa glassen och juicen i en behållare.
Garnera med blåbären.

Och det är klart! =D

Förresten, hur mår ni idag? =)



Shoppat lite nytt

Taggar:
Bloglovin
De som känner mig väl vet att jag älskar skor,
handla dem, ha på mig dem och också titta på dem. ;D

Men det mesta som går att köpa är lite
av en svaghet för mig.
Så detta handlade jag igår!

Letat som en galning efter stor, snygg svart solhatt.
Och jag hittade den efter många om och men!
Hatt Lindex - 0kr (Det var 2 för 1)
Sjal Åhlens - 80kr
Läppstift Åhlens - 70kr





Sedan ett par shorts Lindex - 100kr
Och en poncho i spets Clothes for her - 170kr


Säljes - två egendesignade väskor

Taggar:
Bloglovin
Har gjort två väskor idag.
Skall göra många fler, men två än så länge.

Tänkte ta 65kr inkl. frakt/styck.
Om ni vill ha nitar på, vilket blir snyggare,
så blir det 70 kr inkl. frakt/styck! =)

(Ni får gärna komma med förslag till motiv)




FÖR ÖVRIGT...

Hur mår ni?

Vad har ni för er?




VIDEOBLOGG - Jag har förstört mig igen.

Taggar:
Bloglovin
Ville inte vara den här personen igen.
Men jag verkar inte kunna bli av med henne heller...


Fixat internet & tyg till er!

Taggar:
Bloglovin
Fixade mitt internet.
JagJag avinstallerade det, och gjorde
om det, hoppa den slutar bråka så nu..


Men men, vad gör ni idag?

Jag har handlat massa tyg till väskorna jag skall göra!!!!
Väntar bara på alla textilfärgerna, så börjar jag genast!!

Om du vill ha en väska, men ett specifikt motiv - HÖR AV DIG!

Något fel på mitt intrenet

Taggar:
Bloglovin
Vet inte vad som är problemet,
men jag kan inte anlsuta till mitt
internet varje gång.
Därmed kanske det bli sämre bloggning
tills det är som det skall igen.

Beklagar detta.
Samma gäller er som skickat mail!
Skall till killen sedan, och försöka
hos honom, han har bättre mottagning.

Äckligt billiga kläder online!

Taggar:
Bloglovin
Herre Gud!

Hittade en sida med så galet billiga kläder, skor, accessoarer, ja allt!
Sidan heter....
http://www.lovelywholesale.com/

Här är några exempel:

155kr

210kr

98kr


Helt otroliga priser!!!

Imorgon händer det grejer!

Taggar:
Bloglovin
Åkte till en vän igår, till hennes hus.
Som vanligt blev det en del drickande
och skratt.
Alltid kul att vara där!

Imorgon skall jag köpa de vackra skorna!!!!
Eller ja, beställa dem!

Skall också försöka hitta passande tyg
till de tygväskor jag skall sy och designa.
Borde få mina beställda textilfärger
under veckan, och då skall jag börja göra
snygga väskor som inte finns att köpa! =D

Skall försöka få sålt lite annat också.
T.ex. den här jackan för kanske 250kr inkl.frakt - priset kan diskuteras.


Dessa egendesignade shorts:

(finns på Tradera, klicka på bilden för att komma till den)




Vad hittar ni på idag? =D

Och vad har ni gjort under helgen?

VIDEOBLOGG - Följ mitt exempel?

Taggar:
Bloglovin
Har ett tips, eller kanske rentav en utmaning till er! =D



P.S. Skall hälsa på en vän nu, är tillbaka imorgon..


VIDEOBLOGG - En ny manick för vikt?

Taggar:
Bloglovin
Provar en ny manick jag fick
idag av en bekant, har ni provat den?

Skall dokumentera om den fungerar!


Hunger & illamående

Taggar:
Bloglovin
Igår fick jag gå hem till killen för att
få i mig någon mat.
Fick sällskap av Malin på vägen dit,
hon bor i huset bredvid.

Har inga pengar alls, så det är väl tur
att man köpt mat till hans kylskåp. ;D
Blev två äggmackor, som av illamåendet
kom upp lika fort som de gick ned.. =/

På måndag får jag lite pengar, då
skall dessa skor inhandlas för 338kr inkl. frakt!


Angående saker till salu:


Undrar lite, vad är ni intresserade av
att köpa, och i vilka storlekar? =)





TILL SALU - Munktröja med paljetter

Taggar:
Bloglovin
Den här ursnygga tröjan har jag aldrig använt.
Fråha mig inte varför.
Den köptes för 349kr.

Den är bara provat, som på dessa bilder.

Säljer den för 149kr inkl. frakt.

Storlek Small


Säljs snarast, är galet fattig! ;D



Förlorat mina livvakter!

Taggar:
Bloglovin
Jag vet att många av mina läsare har
ordets makt.
Det hade jag också förr.

Men nu har alla orden flytt.
Vet inte var de tog vägen.
Känns ensamt utan dem vid min sida.

De var som livvakterna som var de
allra mest trogna!
Var tog de vägen?
Betalade någon dem högre lön än
jag, för deras beskydd?

Och de bara övergav mig?



Intresserade av annat jag har att sälja?

Taggar:
Bloglovin
Har mer kläder än egendesignat att sälja.

Är det av intresse?

T.ex den här klänningen:



Eller en jacka...


Kul, Eriiza är på framsidan av blogg.se

Taggar:
Bloglovin
Vad roligt, första gången jag ser mig själv
på framsidan, som nr. 10 av de mest
aktiva bloggarna.


Damn vad kul! =D




P.S Glöm inte shortsen jag säljer

Nya SUPERBILLIGA linser!

Taggar:
Bloglovin
Beställde månadslinser förut från http://www.netlens.se
Tog två paket för 6 månader!
Och eftersom jag prenumererar också, fick jag
100kr rabatt
, så det enda jag behöver betala
är 249kr !!!!

Så nu får jag hem dem var tredje månad!
Så jag tipsar er om att beställa därifrån,
de har också färgade med och utan styrka! =D
Naturligtvis också endags, dygnetrunt-linser
och glasögon!


Om du vill ha 50kr rabatt, ange numret -


XWZ585F98D

TILL SALU - Egendesignade shorts

Taggar:
Bloglovin
Ni vet ju att jag skrev om egendesignade shorts?
Om inte, LÄS I DETTA INLÄGG!

Ikväll hittade jag ett par av mina Cheap Monday
jeans jag aldrig använt, bara provat.
Vet inte varför, inget fel på dem! =D

Hur som helst, jag gjorde om dem.

Om du är intresserad:

Tänkte sälja dem för 149kr inkl. frakt.
(Nyköpta för 599kr)

OM DU VILL SKITA I ATT BUDA:

Vill du skippa hela "budandet"?
Så kan du betala 189kr inkl. frakt och de är dina!


De är i storlek 28! (Ungefär 34/36/38) stretch




(Vill du köpa dem, men lägga till fler nitar först, säg till. Har också en
svart textilpenna, kan skriva/rita något på om önskas)


Ni kan höra av er fram till fredag 20:00 om ert intresse.
Sedan säljer jag.
Annars läggs de på Tradera.
När pengarna syns på kontot, skickar jag så fort jag kan!
Ett mail skickas till dig med all information.
Glöm då inte att lämna e-mail adress!


VIDEOBLOGG - Lite desperat

Taggar:
Bloglovin
Spelade in den här igår.
Kände mig lite desperat på livet.

Tro snälla inte, att jag skall ta livet
av mig nu!




P.S Jag skar mig inte heller igår, jag stod emot. D.S

Skulle ni köpa mitt egendesignade?

Taggar:
Bloglovin
Kom på en grej, jag har en hel del kläder hemma
jag aldrig använder, eller helt enkelt tröttnat på.
Då tänkte jag göra om dem, typ jeans.

Så eftersom jag skall göra om en hel del,
undrar jag om någon är sugen på att köpa något
för kanske 100kr?

Det blir helt och hållet min egen design, lika
med att INGEN ANNAN kommer att ha ett par
likadana shorts som du.


Detta är ett exempel på hur jag kan göra om:



Det blir naturligtvis INTE LIKADANT.
Alla skall vara unika.
Så länge ni inte vill ha likadant. =)

Men som sagt:


Är du sugen på att köpa något egendesignat?


Om någon har en annan storlek än jag, kan jag
köpa ett par billiga i din storlek och göra om, säg bara till!

Om jag gör om lite kläder, lägger upp dem på bloggen,
skulle ni vara intresserade? =)

Vill veta först om det ens finns en marknad..

Och ja, ännu en gång missfall..

Taggar:
Bloglovin

Är rejält trött på min kropp.
Nu märker jag att jag går genom
ett missfall igen.

Om någon av er har gått genom detta,
så vet ni kanske hur ont detta gör?

Jag är - som jag sagt till flera - väldigt
fertil.

För lite mer än ett år sedan, blev jag gravid,
då fick jag göra två medicinska aborter
och en kirurgisk.

Alla på samma embryo.

Så om det krävdes så många gånger sist,
så är det kanske inte det konstigaste att
man lyckas bli gravid trots spiral..!?

Shit, vad det låter som att jag
klagar konstant, men kan faktiskt inte
hjälpa att min kropp är lite defekt. ;D

Och ni vill väl ändå läsa om mitt
riktiga liv, och inte någon sorts
bullshit!??!!?


Men nog om mig!

Hur mår ni denna måndag?

Och vad gör ni?

Nagelringar med orm! Och recept på iste

Taggar:
Bloglovin
Några kanske har sett sådana här
vackra nagelringar?


Hur som helst, så köpte jag 4 stycken
från Tradera för 79kr inkl. frakt



Vill du buda, eller köpa en eller flera sådana
här eleganta ringar?

Klicka då här!


Tills dess, här är ett litet recept på läckert
iste, hur lätt som helst!


Du behöver;
  • 1,5 liter varmt vatten
  • 2 påsar te, vilket som, minst ett
som är starkare än sött
(jag använde Earl Grey & Söderte)

  • 1,5 dl socker
  • 1/2 citron (pressa) Har du inte det, ta 1/2 dl av citronsaft.

Bara att lägga påsarna i vattnet en stund.
Ta ut dem, tills vattnet ser riktigt smaksatt ut.
Häll i sockret och citronen och rör om.
Sedan in i kylskåpet!

Innan servering, kan man lägga i någon citronskiva
och några isbitar!

Hoppas det smakar!

Ätstörningar som tar över - igen

Taggar:
Bloglovin
Spyr flera gånger om dagen.
Tänker på mat och kroppen.
Men är helt energilös, kan inte träna,
håller på att svimma jämnt..
Spyr inte bara med
hjälp av fingrarna,
utan också självmant.
Kroppen vill inte ta emot mer kalorier!

Blir galen på mig själv!!!


OBS!
Att spy är INGET jag rekomenderar
eller vill att andra gör!
OBS!











Glömde berätta - missfall

Taggar:
Bloglovin
Glömde att skriva i min uppdatering
av vad som skett under tiden jag inte bloggat,
att jag fått missfall två gånger under
den tiden.

Tro nu inte att jag inte skyddar mig.
Jag har en spiral, en kopparspiral.
Kan inte äta p-piller, ha p-stav eller
hormon-spiral
då jag har så mycket
medicin.
Det skulle göra att både medicinen OCH
p-medlen
skulle ha 0% verkan på mig.

Likt förbannat "lyckas" jag bli gravid 2 gånger.
Kondom tål jag inte heller, vet inte om
det är latexen eller medlet.
Och kondom utan latex är dyrare.
Är tillräckligt fattig..

Tömmer dammsugarpåse i toaletten=geni & massa mer

Taggar:
Bloglovin
Min käre pojkvän tömde sin dammsugarpåse
i toalettstolen
, då han inte hade fler påsar
hemma.
Varför inte i sopkorgen?
Det hade ingen av oss svar på.
Jag behövde gå på toaletten, så han spolade...
Detta var resultatet av det genialiska draget;



Har förresten köpt nya skor - så klart! ;D
Brukar inte gilla kilklack, och verkligen inte
öppen tå, men den här gången fungerade det?
De är svartare i verkligheten.

Från Eurosko - 200kr REA




Har förresten en ny röd hatt, i lack med kedja.
Tradera - 89kr inkl. frakt

Vad sägs?


blogg eriiza hatt polis röd lack kedja solglasögon style mode bdsm pvc ångest borderline adhd ptsd piller tabletter rakblad blod psyk carema behandlingshem sjuk galen crazy bok böcker film åsikt ångest diet anorexia bulimi ätstörning bipolär kul sorg glad

FÅTT DEN NYA MOBILEN + hur håret ser ut (bättre bilder)

Taggar:
Bloglovin
OOOOOH, har fått den nya mobilen nu!
Varken Comviq eller Halebop ville samarbeta
på det sättet jag behövde.
Så istället beställde jag en Samsung Gi0
från CDON.com.

Den kom idag!!!!
blogg eriiza ny samsung nokia gi0 style stil ångest psyk borderline ptsd ätstörning bulimi anorexia hårförlängning extensions clip-on blond blont

Och här är två bilder på förlängningen.
Lite bättre än den jag lade upp förut!
Det är alltså clip-on som jag beställde från Tradera
för typ 49kr.


blogg eriiza ny samsung nokia gi0 style stil ångest psyk borderline ptsd ätstörning bulimi anorexia hårförlängning extensions clip-on blond blont cigg


Just det, här är den färdiga tavlan, flera har frågat om. =)



Lite längre underhår.. ;)

Taggar:
Bloglovin
Fixade lite längre blont underhår lite fort.
Ser snyggare ut i verkligheten. ;)



Självmordsbenägna ungar i Uddevalla?

Taggar:
Bloglovin
Och så sitter man på killens balkong, njuter av
en cigarett med kaffe.
Och vad ser man?
Jo, en liten kille som utmanar ödet.

Ärligt talat - detta hade jag nog inte vågat,
om jag INTE var självmordsbenägen,
eller villig att få skador...
Hm...
Sedan kommer hans mamma, säger inget
alls om att han inte borde sitta där.

Hade det varit min son, hade jag blivit
livrädd och vansinnig!


Bara jag som reagerar?

Ny crosstrainer

Taggar:
Bloglovin
På morgonkvisten dricker man en liten
kopp med jordgubbste och häller från
en tekanna man hittade utanför en sopcontainer. ;D



Har också fått en crosstrainer från
en vän som inte hade användning för den.
Fick den helt gratis!!!


Köpt från Tv Shop - Smart Tone

Taggar:
Bloglovin
Har beställt den här lilla maskinen.smart tone tv shop blogg eriiza träning smal tjock fet anorexi borderline
Fick hem den idag.
Bara 5 dagars leveranstid! =D
Skall alltså prova den i några veckor för att
se om den gör skillnad.
Så klart kommer det riktiga före-och efter-bilder!

TvShop:
"Nu har vi lösningen på problemet med envisa celluliter - Smart Tone masserar och bryter ner de fettdepåer som orsakar apelsinhud! Du får en jämnare och mjukare hud."


Modification på shorts + det som kommer att lottas ut

Taggar:
Bloglovin
Ibland har man tråkigt och vill ha något unikt.
Så man tar fram lite nitar och sprättare. =D

Före:
nitar shorts cheap monday omgjort egen design vita jeans modenitar shorts cheap monday omgjort egen design vita jeans mode

Efter:

nitar shorts cheap monday omgjort egen design vita jeans modenitar shorts cheap monday omgjort egen design vita jeans mode

Snart blir det ju också en tävling om dessa
saker, EN PERSON får ju såklart inte allt.
Utan man säger till vilket man vill vinna
och så får man ha tur. ;D

Tänkte faktiskt göra så också, att om man
inte vill chansa på att vinna eller ej,
så kan man köpa det man vill ha för en
mindre summa. =)

Detta kommer att finnas med:



VIDEOBLOGG - SÅ JÄVLA FÖRBANNAD

Taggar:
Bloglovin
Är så j*vla förbannad på Comviq.
Nu skall ni se varför!!!




Har ni varit med om liknande??

VIDEOBLOGG - Om mig och kommande tävling

Taggar:
Bloglovin
Det kommer komma en tävling snart med lite smått och gott.
Antagligen inom de närmsta dagarna! =D


Här är lite av vad som skall lottas ut:




Han kallar mig fet och sumo

Taggar:
Bloglovin
OBS ! Läs hela inlägget OBS !

Min pojkvän säger saker som:

-"Jaha, platt mage? Hur lång tid kommer det att ta?"
-"Ursäkta vad sa du? Lyssnar inte på sumos."

Nej då, han är allt underbar.
Jag har bett honom att låta lite "elak"
ibland för att jag skall få lite motivation
för att träna och äta rätt igen.

Då jag har varit lat och åpen mot
maten det senaste.
Min hjärna är inte längre inställd på att
satsa till 100%

Så ni ser, han är inte elak! ;D

Nej, jag mår inte så bra..

Taggar:
Bloglovin
Det verkar ha blivit ett "missförstånd".
Att bara för att jag har lyckats hitta en
pojkvän som står ut med mig, så mår
jag bättre.


Så är det ju inte riktigt.
Visst, jag är glad för att han är där.
Men de inre "demonerna" lämnar mig
inte ifred
ändå.
Jag dricker likt förbannat & stoppar i mig
allt för mycket tabletter för att orka med
ett par timmar.

Vilket också gör att jag gör dumheter
medans jag är full/hög..

Vet inte riktigt hur jag skall bryta
den här trenden.


PLUS att min kontaktperson på
PSYK är på semester,
ändå har jag
inte fått tala med henne på nästan
3 månader.... YAY !
Gör knappast saken bättre.

Läkaren på vårdcentralen skriver
nog inte ut mer smärtstillande heller..


Maten är inte heller bra.
Har gått upp i vikt av ett mindre
beroende av f*cking Pringles.
Men spyr för det mesta av allt
intag under dagarna.

Hur killen och den nya vovven ser ut!

Taggar:
Bloglovin
Här är en bild på killen, bilden togs för ett tag sedan,
så hans skägg är lite längre nu. ;D




Vår lilla Tilo är en renrasig Rottweiler, hon är
tyvärr född döv, men det gör henne också lugn
och trygg!
Är också överviktig p.g.a för lite motion innan
vi fick hem henne, men nu rör hon på sig!



Här ligger hon så graciöst. ;D