Today

Taggar:
Bloglovin
Idag var jag på Torp med
Willy
, framkallde bilder som
mamma skall ta med till
Lettland, så att de kan se hur
jag ser ut nu efter 6 år.

Skulle fått min misse idag
eller imorgon, men nu är det
äntligen 100% säkert att jag
få lilla Herr Seroquel
söndag.

Can't wait.
Det har varit 2 veckor fulla
av väntan.. Och ångest.

Som ni såg i gårdagens
inlägg så har jag haft en väldig
ångest
för det jag gjort..
P.g.a det har det blivit en del
piller och ett par vassa ting..
















Peter Gabriel - Sledgehammer





Och Eriiza misslyckades igen..

Taggar:
Bloglovin
Jag vet, jag vet...
Vad dålig jag är.


Har mått otroligt bra, samt otroligt
dåligt...

När Bobo var här mådde jag
förvånadsvärt bra.

Sedan ett par dagar efter det
gjorde jag en ganska dum sak.
Och det är jag väldigt arg på mig
själv
för.
Hatar att jag jämnt och ständigt
skall klanta till det för mig själv.


ILSKA !!!!


Tröja för 30kr



Skärper mig nu !

Taggar:
Bloglovin
Nu skall jag banne mig engagera
mig
i bloggandet igen.
Känner mig dum som sviker
er
alla.



Hur som, Bobo var här i
5 dagar, och det var supermysigt.
Bilden är tillägnad honom;



Idag och imorgon blir det lugnt,
lika med att jag kan ta igen min
förlorade bloggtid.

På fredag och lördag blir det
mycket festande i Lysekil.
Och på söndag får jag min nya
lilla misse !!!! *excited as hell*


Dåligt engagemang !

Taggar:
Bloglovin
Jag är ju helt värdelös på detta.
Ber om ursäkt gång på gång,
men inte fan blir det bättre. ;D



Idag har jag umgåtts med underbara
Rebecca
, vi satt på en gräsplätt,
drack öl i solen och drog lite
förnedrande kommentarer om
folk som passerade ! ;D



LYCKA


Nästa söndag får jag min lilla misse -
Herr Seroquel (ja, som neuroleptika)! <3


Helgen (läskigt)


fredag kommer Bobo till mig.
Vi har aldrig träffats, men pratat
genom MSN och SMS under
ca; 3 år.
Hoppas att det går bra.

Så nu under helgen kommer jag
nog knappast vara inloggad och
blogga mer än de senaste 2 veckorna. ;D

Back to stay ?

Taggar:
Bloglovin
Jag vet, är fortfande kass på att
blogga igen, men jag skall
försöka göra mitt bästa ! ;D

Ifredags åkte jag till Lysekil för att
fira studeneten med en del
vänner, det var riktigt kul.

Och min hals är ganska sliten
efter allt sjungande ! ;D

Men kul var det !

Vad tycker ni om min outfit
för kvällen ?



Var ganska jobbigt med dåligt
väder, regn och grejer =/

Måendet..


Börjar må lite kasst igen, men
måste rycka upp mig...
Kan inte börja dala ned
för en backe..

Skor, skor, skor...

Taggar:
Bloglovin
Oh my, som sagt jag har
haft fullt upp, och har lite
dåligt samvete för det.

Skall försöka bättra mig,
men har en del för mig nu
under veckan.
Imorgon sjukhus och kanske
bio, fredag sjukhus och Lysekil (studenten).

Nåja, jag har fått mig skor !



Börjar uteckla migrän igen - tror jag.
Så jag får försöka ta det ganska
lugnt när jag är lite ledig. ;D

Ja, datorn kan vara ansträngande. ;P







Förlåt mig !!!

Taggar:
Bloglovin
Jag vet att jag har varit äckligt
dåligt
på att blogga det senaste !


I helgen åkte jag iväg med
Rebeccas familj till Halmstad.
Vi hade otroligt roligt, hennes
familj är helt underbar !


GRATTA MIG !


Jaghar även fått mig en liten
misse
, han kommer bo hos
mig om 2 veckor.
Hans namn skall bli Herr Seroquel !


SKOLAN


Fick även veta att jag fått
MVG i Engelska A & VG i Matte A.

Är lite stolt ! ;D


VECKAN

På fredag skall jag till Lysekil och
fira studenten med ett par vänner.




LETTLAND I SOMMAR ?


Jag och mamma skall ju kanske
åka till Lettland i sommar, men
jag börjar tänka i andra banor.

Jag menar, jag och mamma klarar
knappt av att umgås i 4 timmar.
Hur skall vi då klara av 2 veckor !?



I och för sig skall jag ju träffa min
pappa för första gången
när vi åker
dit, men allt annat känns så fel.

Tänk om mitt psyke kollapsar - igen,
i Lettland, vad gör jag då ?
Mamma tycker ju fortfarande att jag
överdriver, och att jag inte mår dåligt,
på riktigt...


HJÄLP !!!



Photoshoot idag !

Taggar:
Bloglovin
Ja, som sagt så var jag på en
photoshoot idag som rör filmen (Teori og Praksis)
jag medverkade i förra veckan.

Det var riktigt roligt att bli stylad.


Jag bjuder på en halvkass tid i brist på tid.
Men alla de kort fotografen tog idag skulle
de skicka till mig på skiva, så jag får nog
hem den under veckan (?)


Fotografering


Nåja, det var riktigt roligt, men
regissören ville att jag skulle se lite död
ut, och tuff, och snygg och cool.

Det var lagom avancerat uppdrag när
man skall förmedla den känslan när
han ville att jag skulle ha stängda ögon...


Hur som... Min norska verkar bli bättre.
Och korten jag får hem lägger jag
upp så fort jag får hem dem.


Tills dess bjuder jag på 2 bilder från
inspelningsstudion.
Ett från deras "hus" och ett i
"vardagsrummet" där man kan se att
det inte finns tak p.g.a lampor ;D
(Klicka för större format)




Helgen


På lördag drar jag iväg med Rebecca
och hennes familj till Halmstad !

Fullt upp i veckan !

Taggar:
Bloglovin
Den här veckan händer en del saker.
Båd allt detta, samt dubbla dos av
Cipralex och börjar med Nozinan...






Skjorta - 30kr