Och Eriiza misslyckades igen..

Taggar:
Bloglovin
Jag vet, jag vet...
Vad dålig jag är.


Har mått otroligt bra, samt otroligt
dåligt...

När Bobo var här mådde jag
förvånadsvärt bra.

Sedan ett par dagar efter det
gjorde jag en ganska dum sak.
Och det är jag väldigt arg på mig
själv
för.
Hatar att jag jämnt och ständigt
skall klanta till det för mig själv.


ILSKA !!!!


Tröja för 30kr




sv: det är lugnt. tack så mkt, ^^

2010-06-29 // 22:35:05

Haha ingen fara vännen, man börjar ju vänja sig vid att du är en liten periodare ;P

Ne jag har ingen aning om vare blir för jobb, det ligger för långt fram i tiden just nu känns det som..

Kram!

2010-06-29 // 22:42:52

Haha ingen fara vännen, man börjar ju vänja sig vid att du är en liten periodare ;P

Ne jag har ingen aning om vare blir för jobb, det ligger för långt fram i tiden just nu känns det som..

Kram!

2010-06-29 // 22:44:57

yey du är back (:



hur mår du babe?

2010-06-29 // 23:17:56

Det är ingen fara ska du veta (: vet ju att du har har/haft (?) en kompis hos dig.



Nej, jag vill bara ha bilden om man säger så, för att man man laddar bara upp den, precis som man laddar upp bilder via bdb/facebook och andra saker, om du förstår? (: haha en komplicerad sida xD

2010-06-29 // 23:56:05

Det gör verkligen ingenting. =)

Det är typ inget fel på det programmet men jag stör mig ändå på att dom byter matvanor med varandra för ingen av dom har ju egentligen en hälsosam matvana. :P

Vad gjorde du för dumt :( ?

2010-06-30 // 00:44:20

Upp på hästen igen. Du klarar det! Kramar

2010-06-30 // 10:26:01

Hej igen och be inte om ursäkt!

Finns inga krav eller måsten här inte. :) Bilden ovan är skit fin! Du passar i det lite mörkare röda.



Jag har inte hela armen klar än men nu om en månad blir det min sons namn (andra) och datum som ska "flätas" ihop med Wilgots namn (har hans namn på undersidan av underarmen). Det blir lite garbera blommor, "grenar" och lite annat smått och gott. Lite mer åt det feminina hållet. ;)



Vill ha barnens porträtt oxå men är lite tveksam till om det blir snyggt på armen. Det får ju inte för "rörigt". Det finns ju lite projekt. :)

2010-06-30 // 11:22:00

Okej. Men du... Ingen kan vara perfekt livet ut. Tänk på så mycket saker du gör rätt istället. Det kommer alltid komma upp jobbiga saker i livet, sånt man gjort själv och andra saker. Dessutom lär man sig av sina misstag. =)

2010-07-02 // 17:15:51

Du kanske skulle börja med Kbt terapi? Det går väl lite ut på att försöka vänja sig bort med : Allt dåligt händer mig... jag är kass som vanligt... nu har jag som vanligt strulat till det... Man styr sitt eget liv. Tänk på det!

2010-07-20 // 12:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback