Photoshoot idag !

Taggar:
Bloglovin
Ja, som sagt så var jag på en
photoshoot idag som rör filmen (Teori og Praksis)
jag medverkade i förra veckan.

Det var riktigt roligt att bli stylad.


Jag bjuder på en halvkass tid i brist på tid.
Men alla de kort fotografen tog idag skulle
de skicka till mig på skiva, så jag får nog
hem den under veckan (?)


Fotografering


Nåja, det var riktigt roligt, men
regissören ville att jag skulle se lite död
ut, och tuff, och snygg och cool.

Det var lagom avancerat uppdrag när
man skall förmedla den känslan när
han ville att jag skulle ha stängda ögon...


Hur som... Min norska verkar bli bättre.
Och korten jag får hem lägger jag
upp så fort jag får hem dem.


Tills dess bjuder jag på 2 bilder från
inspelningsstudion.
Ett från deras "hus" och ett i
"vardagsrummet" där man kan se att
det inte finns tak p.g.a lampor ;D
(Klicka för större format)




Helgen


På lördag drar jag iväg med Rebecca
och hennes familj till Halmstad !


snygging :)

2010-06-03 // 21:27:34

du är då allt cool eriiza :D

2010-06-03 // 22:24:49

love it!!! xD

2010-06-06 // 16:42:18

Hej vill tipsa om min nya tävling där du kan vinna valfritt schampoo och balsam



http://www.lovemercury.se//2010/june/tavling.html

2010-06-06 // 23:19:29

Cool stil du har!

2010-06-09 // 15:09:17

Åh, du är så fin <3

pözz

/ BBQ (fd lastchancedance)

2010-06-17 // 10:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback