Förlåt mig !!!

Taggar:
Bloglovin
Jag vet att jag har varit äckligt
dåligt
på att blogga det senaste !


I helgen åkte jag iväg med
Rebeccas familj till Halmstad.
Vi hade otroligt roligt, hennes
familj är helt underbar !


GRATTA MIG !


Jaghar även fått mig en liten
misse
, han kommer bo hos
mig om 2 veckor.
Hans namn skall bli Herr Seroquel !


SKOLAN


Fick även veta att jag fått
MVG i Engelska A & VG i Matte A.

Är lite stolt ! ;D


VECKAN

På fredag skall jag till Lysekil och
fira studenten med ett par vänner.




LETTLAND I SOMMAR ?


Jag och mamma skall ju kanske
åka till Lettland i sommar, men
jag börjar tänka i andra banor.

Jag menar, jag och mamma klarar
knappt av att umgås i 4 timmar.
Hur skall vi då klara av 2 veckor !?



I och för sig skall jag ju träffa min
pappa för första gången
när vi åker
dit, men allt annat känns så fel.

Tänk om mitt psyke kollapsar - igen,
i Lettland, vad gör jag då ?
Mamma tycker ju fortfarande att jag
överdriver, och att jag inte mår dåligt,
på riktigt...


HJÄLP !!!




Grattis till betygen :D

själv fick jag veta att jag fick MVG i grafisk kommunikation idag så jag är då också ganska så stolt!

2010-06-07 // 21:00:22

Lätt hänt att bloggen glöms bort.

2010-06-07 // 21:22:14

Har oxå varit riktigt dålig på att blogga och även att läsa andras bloggar :(



Grattis till dom bra betygen du fick :)

2010-06-07 // 22:18:43

Grattis till fina betyg :D

2010-06-07 // 22:29:08

Kikar in och ger dej en kram

2010-06-08 // 16:55:49

Va gulligt med en liten katt! ;D



Grattis till betygen! :D



Och... det där med Lettland... verkar vara jobbigt, men tror du att ni måste umgås hela tiden om ni är där? Typ hur hade ni tänkt bo och vad ska ni typ göra..?

2010-06-08 // 17:34:00

Grattis till betygen och kissen :D

Det kommer gå bra i Lettland. Oftast när man verkligen behöver klara sig brukar det gå bättre än man tror.



Min morsa tror också att jag överdriver. + Min läkare och min fosterfamilj. Inte lätt de.



Kram!

2010-06-08 // 18:34:11

Åh, vad mysigt med en kisse! Fast jag föredrar hundar ;-)

Grattis till dem fina betygen också..

Förstår att du funderar på det där med lettland resan. Är inte ett lätt beslut.

Å som du ser har jag överlevt operationen, och lever numera på smärtstillande och vatten :P

2010-06-09 // 13:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback