Årets händelser!

Taggar: Eliza Sica, arg förväntansfull, bilder, bostad, bostadslös, dator, effect makeup, eriiza, film, filminspelning, filminspelningar, fotografering, ledsen, lägenhet, modell, pojkvän, smink, sminkös,
Bloglovin
Hallå allihop!

 

Har nu fått fixat en dator, min förra total kraschade, så
nu kommer jag kunna uppdatera er igen!

Här kommer listan på det som skett!

 

Egen bostad

Ja, har alltså fått en egen lägenhet via kommunalt kontrakt.

Det innebär att jag kommer att få den 100% min efter ca; 2 år
om allt går som det skall!

 

Filmer jag jobbat med

(inkl. musikvideo)

Jobbat med väldigt många filmer sedan sist, åtminstone ett tiotal.
Även filmat två musikvideos.

Så här kommer lite bilder från de olika projekten, och musikvideos!

Stått lite framför kameran också med lite olika fotografer.
Man kan se en del på min sida:
http://500px.com/ElizaSica

 
 

 

Sminkningar

Fått prova på att göra lite effektsmink, vilket har varit väldigt roligt.
Skall bli spännande att se hur mycket jag kan lära mig! =)

 

 
 

Personlig utveckling

 Svårt att beskriva ett års händelser, känslor etc. utan
att skriva en mini-roman.
Men skall ge det ett försök.

Varit mycket blandade känslor.
En hel del jobbiga tankar som tagit över, så fått några mindre
breakdowns, två pojkvänner som kommit och gått.

Har egentligen orkat med detta år tack vare filminspelningarna
jag fått vara med på att skapa.

 

Så fråga på om allt det som jag utelämnat.

Skall göra ett extra inlägg med era frågor och mina svar!

 



Va härligt att du har kommit igång med bloggen igen Har ju längtat

2015-09-05 // 21:37:18

Välkommen tillbaka!
Du har vart saknad!

2015-09-06 // 15:19:18

Stort grattis till lägenheten! Och kul med filmerna! :)

2015-09-06 // 17:09:38

Verkar helt klart som bra saker!

2015-09-06 // 20:42:55

Kul att du har egen lägenhet nu :D

2015-09-07 // 08:26:17

coola sminkningar! och härligt med lägenheten :D

sv: kul att du är tillbaka! :)

2015-09-07 // 11:08:02

Härligt att du äntligen har fått en egen lägenhet! :D Kul med filmerna och sminkningarna! :) Stor kram

2015-09-07 // 17:49:34

Tjena! Inte igår herregud va din blogg växt o så har du blivit filmstjärna med! Grymt! Hör av dej kram / Emmie!
Ps: har inte glömt dej! Bara sämst på att blogga

2015-10-06 // 23:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback