Frågetecken & Skit

Taggar:
Bloglovin
Hej!
Jag har inte hört av mig.
Jag mår fortfarande dåligt. Kommer snart med uppdateringar och svar på era kommentarer...
Bostadssituationen är fortfarande under ett frågetecken...




Två nya roller!

Taggar: Eliza Sica, arboga, audition, casting, dansa, dorobantu, eriiza, film, filminspelning, magdans, nakenscen, panik, skövde, topless,
Bloglovin
Glömde skriva om det
 
Som ni (som läst), kanske förstått, så har jag
haft mycket att göra, och mycket i huvudet.
 
Så jag glömde nämna vad som hände på min audition
som jag hade för ett par veckor sedan LÄNK.
 
Det som hände
 
Jo, jag var som sagt väldigt orolig.
Jag skulle inte bara magdansa (något som är otroligt svårt
och något jag inte behärskar), så skulle jag även vara topless för den filmen.
 
Men jag tänkte:
-"Äh, nästa år skall jag vara med i en film, för samma filmbolag
helt naken, så jag kan likväl chansa!"
 
Så jag gjorde det.
Landade rollen, och en roll till, tack vare min attityd i en
enda replik!
 
Så även om mitt privatliv kanske är åt helvete,
så är mitt yrkesliv under ett bra flyt!
 
 

Halloween-party

Taggar: död, eriiza, festa, halloween, kostym, party, skövde, smink,
Bloglovin
När man inte orkar tänka
 
 
När man är slut i huvudet, tar
alkoholen vid igen, och då kläd man ut sig med
massa andra härliga miffos och har en skön fest!
 
Här är bevisen! ;D