Damn it !

Taggar:
Bloglovin
Min dator är sönder igen.
Därför blir det så dålig uppdatering på bloggen.
Så imorgon (antagligen), skall jag gå och kolla på en ny.
Ni vet ju hur mycket internet betyder för mig
som avslappning när jag mår skit..



Hoppas, hoppas på en ny.
Inte för att jag egentligen har råd.

Mår för övrigt inte heller på topp, mycket som hänt..

Mår ju inte toppen

Taggar:
Bloglovin
Mår inte så bra, därför är fråvarande.
Har nu också alla dessa mediciner;

Atarax 25mg (vid behov)
Theralen ?
Circadin ?
Venaflaxin 25mg
Nozinan 50mg
Seroquel 150mg
Betolvidon
Imovane 7,5 mg
Stilnoct 10mg



Ja... Inte konstigt att man blir litet väck ibland.
Skall försöka vara ordentlig bloggare igen,
men det är så mycket som tar på mina krafter...

På julafton skall jag och Lisa kolla på
sköna filmer och mat.
På juldagen blir det svartklubb. ;D

Veckans Annorlunda Blogg-vinnare

Taggar:
Bloglovin
Och vinnaren är..



"Jag är en donna på 22 år... Okej, jag är väl 34 då.Det bör kanske tilläggas att jag är bipolär. Inte för att göra "reklam" för sjukdomen, men så att folk ska kunna veta varför jag mår pest emellanåt.

Jag lever ihop med min son Adrian och min sambo Johan. I löv dem!"


De andra tävlanden, hade haft fler om jag bloggat bättre... =/




















Ny korsett, nya tider

Taggar:
Bloglovin
Har inhandlat en underbar korsett på http://www.korsetten.se/

Den kostade bara 349:-
Och fick hem den dagen efter att jag beställt den.
Skall ha på mig den vackra skapelsen på
juldagen, då jag och Lisa skall till Göteborg på klubb. =)





Vad tycks ? =)

(Och ja, ni får gärna ignorera mina valkar...)


Lämnar vinnaren av "Veckasn Annorlunda Blogg" imorgon.

I'm sorry

Taggar:
Bloglovin
Orkar inte riktigt med just nu.
Återkommer imorgon..

Saker och ting ligger till fel.

Tuff dag

Taggar:
Bloglovin
Idag har jag haft migrän, samt de magsmärtor
som jag haft non-stop de senaste dagarna.
Trots det kom jag ändå iväg till
matlagnings-gruppen på sjukhuset idag.

Och efter det pratade med en praktikant
på sjukhuset, som har mig som skol-projekt.


Här är förresten en (kanske) bättre bild på den
nya fyrklöver-tatueringen ! =)





Nya tatueringar !

Taggar:
Bloglovin
Idag har jag fått gjort mina 6:e & 7:e tatueringar.
(Kommer bättre foto på foten)

Vad tycks ? =)







Natten har för övrigt varit ett mindre helvete.
Vaknade var 20-30 minut och var helt
kallsvettig.
Mycket ångest, lite sömn.



Veckans Annorlunda Blogg-vinnare

Taggar:
Bloglovin
Vinnaren...


"Här bor jag tillsammans med min make och våran son Roky.

Jag lider av en del psykiska svårigheter och har gjort större delen av mitt liv.
Lyckligt nog har jag dock fått chansen att gå på KBT,
så förhoppningsvis ska jag kunna leva ett mer normalt liv sinom tid.

Mitt hjärta brinner för fotografering och kroppsutsmyckning.
Har fotograferat, om än oseriöst, sedan barnsben.
"



Och här länkar jag till de andra tävlande ! =)


















Funderar på att få ett slut på allt..

Sådana fel

Taggar:
Bloglovin
När jag kommer hem senare
skall jag skriva ett inlägg om
min helg, och varför jag inte borde
få vistas bland folk.

Skall även utse en vinnare för veckan.
Men tills dess kan ni anmäla er till kommande veckan. =)


Second hand <3

Taggar:
Bloglovin
Var på second hand idag - igen.

Hittade en Gina Tricot-kofta
för 30kr



En julklapp till Willy - 30kr



Och varma kängor för 75kr







Tattoo på tisdag

Taggar:
Bloglovin
- Var tar man vägen när man går vilse ?

- Var finner man strömbrytaren i mörker ?

- Vilket håll går man åt utan kompass ?


Frågor jag inte finner svar på..



På tisdag skall jag och Willy tatuera oss.
Jag skall ha en fyrklöver på foten,
bredvid min karamell.
Och en G-klav med noter på handen.



Bilder kommer såklart på tisdag ! ;D



Feeling sick

Taggar:
Bloglovin
Mår verkligen illa.
Båda fysiskt och psykiskt.

Ja, ja.. jag tjatar om mitt
kassa mående, men det är tyvärr
det enda spännande som
sker i mitt liv, så ni får leva med det..

Vet inte riktigt om jag börjar nå en punkt.
Ett slut.

Förstår ni.. ?

Natten...

Eriizas natt bestod av alldeles för lite
sömntabletter
, hade inga alls.
Så jag fick ta alla lugnande jag hade,
vilket var 200mg Seroquel, 50mg Nozinan,
150mg Atarax och så ett par öl på det.


Och ändå lyckades jag inte somna.
Det var ett helvete...

JAG ORKAR INTE MED SKITEN!!!



Fixade också Catrins bloggdesign..
(Klicka på bild för att se)





The fun days are over

Taggar:
Bloglovin
Så går det när man blir trött.
Trött på det mesta, trött på att
både försöka OCH ge upp.



Lite annorlunda stadium.
Det är då precis allt rasar samman.
Man kan inte ens låtsas vara i kontroll..

De flesta käner nog igen sig - de som
läser en här bloggen i varje fall.
Hur det är att bara snurra omkring
samma punkt dygnet runt.
Inte kunna greppa verkligheten.