Sådana fel

Taggar:
Bloglovin
När jag kommer hem senare
skall jag skriva ett inlägg om
min helg, och varför jag inte borde
få vistas bland folk.

Skall även utse en vinnare för veckan.
Men tills dess kan ni anmäla er till kommande veckan. =)



Jag känner igen mig i ångesten, sömnproblemen osv... jag skulle inte kunna leva utan min medicin, käkar serequel, concerta, ritalin, fluoxetin, oascand, stilnoct... osv... Så jag är väl i samma "fack" som du gissar jag. Har haft ett rikitgt tufft liv utöver det så att man lever är ibland en ganska konstig känsla. Eller snarare överlever.



Så jag fick bara känslan av att du är lite som jag, en överlevare typ. Fast jag skriver inte så djupt om mitt mående på bloggen, bara ibland, för min dotters polare läser den ibland.

2010-12-17 // 16:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback