NYA KORSETTER!!!

Taggar:
Bloglovin
Oooh, har fått hem mina nya korsetter.
Sidan heter http://www.corsets-uk.com/ den bästa
och billigaste sidan med grymma korsetter.
Det är nu rea i mängder och man får 3 för 2 !!!
Lätt att mäta sin korrekta storlek enligt deras tabletter också!

Alla dessa fick jag för 61 pund inkl. frakt och expressleveransen,
så att jag fick hem dem efter 2-5 vardagar!

Den prickiga med kjolen och öronen skall jag nog ha
på nyår med mina älskade nya horskor!!!


eriiza blogg foto korsett prickig kjol öron spets randig svart vit ångest borderline seroquel nozinan imovane stilnoct zopiclone zolpidem theralen fluoxetin fontex prozac rakbladeriiza blogg foto korsett prickig kjol öron spets randig svart vit ångest borderline seroquel nozinan imovane stilnoct zopiclone zolpidem theralen fluoxetin fontex prozac rakblad
eriiza blogg foto korsett prickig kjol öron spets randig svart vit ångest borderline seroquel nozinan imovane stilnoct zopiclone zolpidem theralen fluoxetin fontex prozac rakblad
eriiza blogg foto korsett prickig kjol öron spets randig svart vit ångest borderline seroquel nozinan imovane stilnoct zopiclone zolpidem theralen fluoxetin fontex prozac rakblad

Vinnare av fransarna!!!

Taggar:
Bloglovin

Och vinnaren är.... (länk)



Grattis!

Vinnaren kontaktar mig på [email protected] skickar
sin adress och jag postar den redan idag, om jag får adressen.

Snart kommer en ny tävling, men jag väntar lite med den.

Lite nytt att ha på mig & 4 böcker

Taggar:
Bloglovin
Den här underbara koftan hittade
jag på barnavdelningens REA på Lindex
för 179kr.

eriiza foto style shopping kofta barnavdelning lindex ångest borderline rakblad fontex prozac fluoxetin nozinan seroquel zolpidem imovane zopiclone stilnoct böcker bokia skjorta blå rutig

Och den här skjortan i den sköna färgen
för 149kr (vuxenavdelningen ;D)
eriiza foto style shopping kofta barnavdelning lindex ångest borderline rakblad fontex prozac fluoxetin nozinan seroquel zolpidem imovane zopiclone stilnoct böcker bokia skjorta blå rutig


Och fyra nya böcker:

eriiza foto style shopping kofta barnavdelning lindex ångest borderline rakblad fontex prozac fluoxetin nozinan seroquel zolpidem imovane zopiclone stilnoct böcker bokia skjorta blå rutig katarina von bredow hon går genom tavlan hanna nilsson som om ingenting syskon kärlek jag finns maja-maria henriksson

"Som om ingenting" av Katarina von Bredow:
Elin är förälskad i sin bästa väninnas pappa.
Hon kämpar emot. Det här får inte hända.
Men det händer i alla fall.
Paul är inte längre bara Tessas pappa. Han är Paul.
Utan sammanhang. En solitär.
Undrande ser hon på de andra vuxna i sitt liv. Vilka är de egentligen?

"Syskon kärlek" av Katarina von Bredow:
Amanda älskar sin bror Ludvig och med tiden
upptäcker hon att han känner detsamma för henne.
De dras till varandra allt mer och till slut kan de inte
stå emot längre utan inleder ett förhållande.

En bok om kärlek och lust, men också en fråga om
vad som är rätt och fel.
Vem bestämmer över andras lycka?


"Jag finns" av Maja-Maria Henriksson:
Johanna går i åttan. Hon bor med sin mamma och lillebror
i en medelstor stad, någonstans i Sverige.
Allting borde vara bra. Hon borde ha kompisar,
trivas i skolan, göra det som andra 14-åringar gör.
Men hennes tillvaro är inte som andras.
Hennes kännetecknas av kaos och ångest.
I skolan blir hon fysiskt och psykiskt misshandlad av två pojkar.
Hemma blir hon det av sin mamma.

"Hon går genom tavlan ut ur bilden" av Johanna Nilsson:
Hanna och Karin är bästisar och hela sommaren
har de lekt och byggt kojor i skogen.
Men när höstterminen börjar förändras allt.
Karin vill vara med de tuffa tjejerna - och det blir med ens alldeles tomt runt Hanna.
På rasterna gömmer hon sig för att inte bli retad eller slagen;
för att syskonen inte ska se ringen av ensamhet kring henne.
Hanna fyller elva men ingen i klassen sjunger för henne.
Hon fyller tolv och har inget kalas; vem skulle vilja komma hem till henne?

Flera år senare finner vi Hanna på ett mentalsjukhus.
Hon står vid fönstret och lutar sig mot världen utanför.


Vad tycker ni om mina inköp? =)

Och vad har ni gjort idag?

Nytt halsband och lördagens outfit i skinn

Taggar:
Bloglovin
Idag fick jag hem mitt halsband, jag beställdeeriiza foto uddevalla skinn outfit lördag ångest rakblad borderline seroquel fontex prozac fluoxetin nozinan imovane zopiclone zolpidem stilnoct blogg halsband kors
från en affär genom Tradera.
32 kr inkl. frakt!

Tog aldrig några kort i lördags, glömde
det helt och hållet. ;D
Men detta hade jag på mig i varje fall.
Kjol för 21kr inkl. frakt genom Tradera.
Topp från Gina Tricot 149kr.
eriiza foto uddevalla skinn outfit lördag ångest rakblad borderline seroquel fontex prozac fluoxetin nozinan imovane zopiclone zolpidem stilnoct blogg

Hemma i Emmas cupcake-kök

Taggar:
Bloglovin
Hos underbara Emma finns det en hel del cupcakes!

Imorgon lägger jag upp bilder från själva kvällen! =)
Den första har jag målat.

eriiza blogg cupcakeeriiza blogg cupcake
eriiza blogg cupcakeeriiza blogg cupcake
eriiza blogg cupcakeeriiza blogg cupcake
eriiza blogg cupcakeeriiza blogg cupcake
eriiza blogg cupcakeeriiza blogg cupcake
eriiza blogg cupcakeeriiza blogg cupcake
eriiza blogg cupcakeeriiza blogg cupcake
eriiza blogg cupcakeeriiza blogg cupcake
eriiza blogg cupcakeeriiza blogg cupcake
eriiza blogg cupcakeeriiza blogg cupcake
eriiza blogg cupcakeEn ölsejdel behövs inte, vinglas är grejen!

Till Lysekil

Taggar:
Bloglovin
Idag skall jag till Lysekil, bodde där eriiza foto blogg uddevalla regn runda iform km motion fluoxetin fontex ångest borderline eip rakblad seroquel nozinan stilnoct zopiclone imovane zolpidem psyk psyk
tidigare.
Jag och en vän skall ut på en nyöppnad
krog,
hoppas det blir roligt.
Skall försöka ta lite kort som jag kan
lägga upp imorgon.

Vad har ni för er ikväll?

Damn right you love me & my awesome new shoes!

Taggar:
Bloglovin
WWWWWAAAAAAAH !!!!!!!!blogg eriiza foto hora skor stövlar lårhöga ångest borderline rakblad seroquel nozinan stilnoct imovane fontex prozac fluoxetin recrea piller
Kolla in min snygga nya hor-skor!
Bra 279kr !!!

Velat ha horskor sedan jag var typ 6-7 år
gammal.
ÄNTLIGEN!
Mina vader är vanligtvis för stora för alla
stövlar och kängor, men ÄNTLIGEN!

Målade en låda på frukostgruppen också.
Samt skall prova Recrea.
Ett medel för håravfall, det har inte jag,
men de säger också att man kan få mer
hår
av det, så jag tänkte testa under
en månad.

Då ett apotek i stan gått i konkurs, så hade
de 50% REA på allt.
Så jag passade på!
blogg eriiza foto hora skor stövlar lårhöga ångest borderline rakblad seroquel nozinan stilnoct imovane fontex prozac fluoxetin recrea pillerblogg eriiza foto hora skor stövlar lårhöga ångest borderline rakblad seroquel nozinan stilnoct imovane fontex prozac fluoxetin recrea piller

Ny tävling!!!

Taggar:
Bloglovin
Yes, jag startar en ny tävling.
Den här blir kort, så att ni kan använda er
av dessa på nyår om ni vill! =D

Som vanligt är reglerna dessa:
* Skriv "Jag är med"
* Ta bilden jag använder här, lägg upp den på din blogg och länka till min blogg/detta inlägg
Korar vinnare 23/12


VIDEOBLOGG - Kort innan tandläkarbesök

Taggar:
Bloglovin
Har tandläkarskräck numera.
En kort videoblogg, med en fråga till er.


Vinnare av 120-paletten med ögonskuggor!

Taggar:
Bloglovin
Och vinnaren är.... Bloggaren som vann (länk)

Grattis, nu får du kontakta mig på [email protected]
Skicka mig din adress, och jag postar paketet genast!



Inget fan av fula människor!

Taggar:
Bloglovin
Nu är jag ärlig.
Jag är inget fan av fula människor.
Och då menar jag nödvändigtvis inte
människor som är oattraktiva, alltså de
som kanske inte blir nästa Miss Universum.

Utan fula till sättet.
Folk som inte kan bete sig respektfullt.
Som ser ned på andra för att de kanske
har mindre inkomst än de själva.
Eller att de har ett "sämre jobb".

Ni vet hur en människa som ser bra ut
kan plötsligt bli ful i dina ögon för att de
har en riktigt kass personlighet?

Förstår ni vad jag menar?


Som en normal-snygg person plötsligt
blir het
, då han/hon har en härlig
personlighet och humor?

Och som i att skönheten ligger i
betraktarens ögon?

Höjd medicin & motion

Taggar:
Bloglovin
Idag har jag fått höjd Fluoxetin till 40mg.
Fortfarande ganska lågt, men man får
höja det hela sakta men säkert. =)
eriiza foto blogg uddevalla regn runda iform km motion fluoxetin fontex ångest borderline eip rakblad seroquel nozinan stilnoct zopiclone imovane zolpidem psyk psyk

Har varit precis gått min runda på 8,3 km.
Skall nog ta den rundan igen lite senare.
Just nu är vädret lagom äckligt, så jag
väntar innan jag beger mig ut i skiten igen.
Regn, regn, och åter regn...


Hur ser er dag ut idag?


eriiza foto blogg uddevalla regn runda iform km motion fluoxetin fontex ångest borderline eip rakblad seroquel nozinan stilnoct zopiclone imovane zolpidem psyk

The Butterfly Project

Taggar:
Bloglovin
Fick ett superbra tips på att minska självskador av Sandra

-När du vill skära dig: ta en bläckpenna och rita en fjäril där du hade tänkt att skära dig.
-Ge fjärilen ett namn efter en person du älskar.
-Fjärilen får endast försvinna naturligt, du får inte skrubba bort den.
-Om du skär dig innan fjärilen försvunnit har du dödat den. Om du inte skär dig fortsätter den leva.
-Om du har mer än en fjäril dödar du alla om du skär dig.
-Låt en person rita en fjäril på dig. Dessa fjärilar är speciella, ta hand om dem.
-Om du inte skär dig, rita en fjäril för att visa ditt stöd. Om du gör detta, ge fjärilen ett namn efter en person du vet skär sig.

the butterfly project drawing pink white



Tack Bloggkeen för gåvorna

Taggar:
Bloglovin
Är medlem på både Bloglovin' och Blogkeen.
Idag fick jag hem ett paket från Blogkeen med varor från Depend,
för att jag satt upp min blogg i deras nätverk.

Gör det du också, så får du ett paket inom en vecka! =)
KLICKA HÄR FÖR ATT ANMÄLA DIG

Skriver ni om allt i er blogg??

Taggar:
Bloglovin
Det kan väl inte bara vara jag som inte
bloggar om varenda liten aspekt om
mitt liv?

"Undanhåller" viss information för att
man skäms, är obekväm med
sanningen och helt enkelt väljer att
inte skriva om allt.

Eller skriver ni om allt i era liv?


Känns som att vissa saker är för
"pinsamma" att skriva om här.
Jag delar med mig av väldigt mycket här
i bloggen, men det finns detaljer som är
för avgörande.

Saker som är för jobbiga.
Som ni säkert ändå inte vill läsa om.

Katten viker ut sig

Taggar:
Bloglovin
Indeed, så här dags på "morgonen" viker
min katt ut sig.
Han kanske är i behov av pengar?

Hur som helst.

Jag har inga planer idag - as usual.

Vad hittar ni på idag? =)




Ny topp !

Taggar:
Bloglovin
Igår fikade jag med en f.d. lärare, hon köpte
mig en tidig julklapp, så galet snygg den
här toppen är.
Bara 149:- också, från Gina Tricot!

Vad tycker ni om den?


Vad har ni för planer idag?




Ångestfylld men hoppfull?

Taggar:
Bloglovin
Ja, ännu en gång klagar jag.
Men jag skall stå emot alkoholen, det gäller
bara att inte gå till Systembolaget, vilket inte borde
vara så svårt då jag inte har några pengar.

Men om någon skulle bjuda mig, så hade det varit
svårare att stå emot.

Ni förstår säkert vad jag menar...


Hur mår ni idag?

Och vad har ni för planer för kvällen?

VIDEOBLOGG - Inför koloskopi & EFTER mer än jag väntade

Taggar:
Bloglovin
Förberedelse innan koloskopin (Inspelad igår):



Efter koloskopin OCH gastroskopin
(idag):


Fick veta då de satte in en nål på mig att det är
en gastroskopi (kamera genom halsen) jag skall göra, och inte en koloskopi (kamera genom där solen inte lyser).
Sedan efter att jag får panik av ändringen säger de
att jag skall göra både och.
Sedan får de inte till det här med nålen, får
nåla i båda armarna
(som alltid inne på Näl)...

Tack för att ni har koll på vad ni sysslar med!


VIDEOBLOGG - Ångest om alkoholen

Taggar:
Bloglovin
Här är två korta videoinlägg.

Ångest över vad jag gör under alkoholpåverkan
(Inspelad igår kväll):




VIDEOBLOGG - Trött & otillräcklig

Taggar:
Bloglovin


Är jag en egoist?


Vad gör ni ikväll, och hur är ert mående?

Veckans bloggare-vinnare & en ny tävling

Taggar:
Bloglovin
Och vinnaren är....

"Hellu! Rebecka heter jag, 20-årig skåning som skriver
om hur det är att vara jag helt enkelt, vilket innefattar
att läsa naturvetenskap, ha ett distansförhållande med
en stockholmare (bosatt i Småland), leva med en kronisk
blodkärlsinflammation och mina försök att få ihop vardagen."


Här är de andra som tävlade:

(Klicka på bilderna för att komma till deras blogg)






Anmäl dig till nästa vecka!

Eller ja, tänkte ändra tiden, man får vara vinnare i två veckor.
Bara skriva "Jag är med", jag sätter upp dig på listan, och du
blir länkad i vinnarinlägget, vinner du så länkas du i min meny i två veckor, med bild.