Vinnare av fransarna!!!

Taggar:
Bloglovin

Och vinnaren är.... (länk)



Grattis!

Vinnaren kontaktar mig på [email protected] skickar
sin adress och jag postar den redan idag, om jag får adressen.

Snart kommer en ny tävling, men jag väntar lite med den.


Åh tack tack tack tack!

Du fattar inte hur underbart det känns!

Fick precis veta att jag i princip jobbat med sjugransförsäljningen

i onödan och får nästan ingen lön.

Har det så jävla jobbigt senaste tiden så jag tror att jag ska trilla av pinn!

Tack så otroligt mycket<3



Jenny Pira

Asmundgatan 3

802 60 Gävle



Gick inte att maila dig, jättekonstigt! Ta gärna bort kommentaren när du läst den haha <3

2011-12-23 // 21:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback