VDEOBLOGG - Update

Taggar: alkoholist, alkoholmissbruk, blogg, blogg esse, bloggdesign, cancer, eriiza, självmord, video, videoblogg, videoinlägg,
Bloglovin
Istället för att skriva allt per text...
 
..tänkte jag göra en video istället, går snabbare,
och ni slipper läsa er sönder - rad efter rad! ;)
 
 


Fint att se att du är tillbaka, jag har saknat dig och din blogg!

Det var fruktansvärt att höra vad mycket skit som hänt dig/din familj. Sitter med en klump i halsen här i skrivandets stund.

Jättebra att du mår bättre iallafall och att du håller på att resa dig igen. Du är stark!

2014-08-16 // 09:46:43

Du är så fin! Älskar din hårfärg också! Du passar riktigt bra i den!

Jag beklagar din väns bortgång (som man använder som finare ord). jag har själv förlorat en vän på det sättet och det tog hårt på mig. Jag kan inte säga att man lär sig leva med det, för det kommer alltid finnas där, men man får göra det bästa av situationen. Det finns saker jag kunde ha hindrat då, som jag ser nu. Men det finns ingenting att göra åt det... Jag hoppas att du mår bättre snart och kommer in på bättre banor!

Svar: Håller med dig! Det finns nog ingenting värre än när andra påstår att man bara hittar på fast man mår väldigt dåligt. Ja, ett sådant kort vore faktiskt bra. Men då är risken att man blir stämplad också. Men håller med dig, typ ett kort man kan ha i plånboken eller liknande. Sådant är också jobbigt! Jag trivs inte när det är mycket folk, jag får lätt panik och allt blir så rörigt, och man blir så ledsen när andra säger att man bara ska ta det lugnt - fastän det är skitsvårt.

2014-08-16 // 16:26:54

tja.. du e så fin innifrån & ut... väntar på ev ca-diagnos själv just nu.. pusspuss

2014-08-17 // 10:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback