Dåligt engagemang !

Taggar:
Bloglovin
Jag är ju helt värdelös på detta.
Ber om ursäkt gång på gång,
men inte fan blir det bättre. ;D



Idag har jag umgåtts med underbara
Rebecca
, vi satt på en gräsplätt,
drack öl i solen och drog lite
förnedrande kommentarer om
folk som passerade ! ;D



LYCKA


Nästa söndag får jag min lilla misse -
Herr Seroquel (ja, som neuroleptika)! <3


Helgen (läskigt)


fredag kommer Bobo till mig.
Vi har aldrig träffats, men pratat
genom MSN och SMS under
ca; 3 år.
Hoppas att det går bra.

Så nu under helgen kommer jag
nog knappast vara inloggad och
blogga mer än de senaste 2 veckorna. ;D


sv: nåt fel på blogg.se som drabbade 20 procent av bloggarna.. och en av dom blev visst jag heheh ;D



ingen fara snygging

2010-06-15 // 21:40:27

Haha ja jag ser det! ;D låter som att du haft det bra i alla fall o det är ju huvudsaken! Spännande o träffa nån från internet förresten, det har jag också gjort nåra gånger så jag vet hur nervöst det är!

Kram

2010-06-15 // 22:23:38

Det är klart att det kommer att gå bra. Ni känner ju varandra väl vid det här laget, men det är alltid nervöst iallafall:) Lycka till.



Visst är det underbart att bara sitta och "dömma" folk.

Jag sa till min KBT behandlare att jag är rädd för att folk dömmer mej när jag går ute och sådär och han bara "nej mej folk är ju så upptagna med dej själv att de lägger inte märke till dej". Jag sa att han har fel. Hur ofta hör man inte "Åhh det är så kul att bara sitta och glo på folk". Precis som ni gjorde:). Så behandlaren ska ju inte komma och säga att folk inte tittar och "dömmer" för det gör man ju. Jag gör ju också det. Kram

2010-06-16 // 10:44:59

sv: Modellbilderna ;D vad tycker du om min nya sida: MissC.se? ^^

2010-06-16 // 16:45:15

Meeh, va tråkig du är då! :P

Fast hoppas ditt liv är bra iaf, och att du mår bra =)

2010-06-16 // 19:12:31

WOW VILKEN SNYGG DESIGN!!! förlåt att jag dragit mig undan så mycket det senaste men det har verkligen varit en jobbig period för mig men jag försöker komma tillbaka allt mer nu! jag har frågestund i bloggen just nu och sedan tänkte jag höra om du vill gästblogga hos mig? kraaaam!

2010-06-17 // 21:44:07

Hej!



Fin blogg du har! =)



Tänkte fråga om vi kan lägga till varandra på bloglovin? På så sätt kan vi öka vår statistik tillsammans.



Länk --->



http://www.bloglovin.com/sv/blog/382963/modellinglove---en-modell--statist-liv/follow



KRAM!

2010-06-18 // 01:42:09

Hej skulle du vilja va världens sötaste och rösta på mitt bidrag.

Skulle bli jätteglad



http://www.ellos.se/ListPage/Category.aspx?CategoryId=49792&id=201&action=confirm

2010-06-18 // 23:39:57

Tuffa bilder! :3

2010-06-19 // 00:40:22

Hejsan tyckte du hade mysig blogg, vi skulle kunna följa varandra via bloglovin.. tobbs.blogg.se är det som är kopplad till min nuvarande blogg på bloglovin. Behöver verkligen ditt stöd och trycka ner dessa stor bloggare som tror dem är bättre än alla andra! med din hjälp så kan vi slå dem!



Och som tack för att du läser min blogg så kommer fina priser att tävlas ut! =)

2010-06-21 // 19:59:08

Åh! Herrejävlar vad nervöst! Haha! Jag hade en vän som jag pratat med i runt 7-8 på msn och lite på sms, men vi har aldrig träffats. Nu pratar vi inte längre, vilket är väldigt synd, men ja..



Visst är det! Det bästa är att teet är sjukt gott! Det sämsta är att jag inte riktigt vet vart det är köpt..



Tack så mycket, så försöka göra målningar av de där också, det kommerbli svårt! Jag är dålig på ansikten!

2010-06-30 // 22:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback