Ätstörningar som tar över - igen

Taggar:
Bloglovin
Spyr flera gånger om dagen.
Tänker på mat och kroppen.
Men är helt energilös, kan inte träna,
håller på att svimma jämnt..
Spyr inte bara med
hjälp av fingrarna,
utan också självmant.
Kroppen vill inte ta emot mer kalorier!

Blir galen på mig själv!!!


OBS! Att spy är INGET jag rekomenderar
eller vill att andra gör!
OBS!












sv: Tack :) (Inte för att det var jag som gjorde sminkningarna men ändå).



Fy, hoppas ätstörningarna kommer bli bättre :(

2012-07-08 // 12:59:07

nämen stackare. Massa styrkekramar! Det kommer bli bättre, du klarar det!<3

2012-07-08 // 15:26:10

<3

2012-07-08 // 15:52:51

Styrkekramar <3

2012-07-08 // 16:35:38

Sv; Ska försöka hitta det inlägget :) Jobbigt med ätstörningen, spyr själv också (vilket inte folk tror för jag så fet) men det är hemskt. Yrheten går inte att förklara. Jag svettas också mycket utav det, du med ? Kramr <a3

2012-07-08 // 16:42:40

Usch önskar att jag kunde säga något som fick dig att ta dig ur det här, men jag vet såklart hur svårt det är. Men med tanke på att du spyr så vill jag ändå föreslå att du försöker att en banan efteråt! Jag vet att det också kan ge ångest men att spy stör elektrolyterna och om du får kaliumbrist kan det gå riktigt illa så det kan hjälpa lite och även vara bra mot yrheten. Kanske är ett dumt tips som du inte vill följa då bananer kan kännas så ångestfullt men ändå, det är i alla fall en tanke.



Många kramar på dig

2012-07-08 // 16:52:15

Nej, det är tyvärr inte jag men önskar de vore de:/ Åh, varför har du spytt:(? Gillar inte de där! Ta hand om dig!

2012-07-08 // 17:40:58

Usch, jobbigt!

Om det hade hjälpt hade jag gett dig en stor kram!!!

2012-07-08 // 18:13:35

Jag vet inte vad jag kan skriva som får dig att sluta göra dig illa. Man måste vilja sluta själv för att sluta men jag önskar verkligen att du slapp må dåligt. Jag önskar att jag kunde ta ut all din sorg. Du är fin, du verkar som en fin person. Jag ger dig massa kramar & lycka.

svar; Jo det är ju tyvärr så, det finns inget svar. Och om svaret fanns skulle det varit få som haft psykiska problem som du säger. Jag vet inte riktigt om det hjälper för alla, men för många hjälper det nog. Har du någon hobby (om du får sådana tankar) som hjälper?

2012-07-08 // 18:15:41

Åh, har inte vart inne på din blogg sedan mars men är glad att du är tillbaka!

Jag hoppas verkligen att du på något vis kan dig ur dina ätstörningar och förstå att du är fin som du är! Vad mysigt med pojkvän och hund! Ta hand om dig, kram <3

2012-07-08 // 18:29:49

åh tack så mycket, hopppas de funkade nu då :)

ja vill gärna va med på tävlingen =)

kram

2012-07-08 // 19:01:43

SV: Jadu, hur mår jag? Det skulle jag nästan vilja fråga mig själv faktiskt. Svårt att säga. Jag känner mig ganska avstängd.Varken glad/ledsen eller någonting. Jag liksom bara existerar. Känns riktigt mysko. vet inte hur jag ska förklara. Jag gillar iallafall inte den här "gråzonen" som jag kallar det. Skulle hellre vara deprimerad, eller glad. Tycker inte om när det är "ingenting". Hur mår du själv? Läser ju dina inlägg. Man önskar att man kunde hjälpa på nåt sätt. Man kan mest bara peppa :) Alltid någonting! kram

2012-07-08 // 20:23:12

Kikat runt lite på din blogg och så nu och får berömma dig för ditt kämpande, du är jätte duktig. Inte sett allt såklart, men det jag sett så har du gått & går igenom mycket. Så länge man kämpar & försöker så är ingenting omöjligt. Kram på dig!

2012-07-11 // 19:25:36

Vet vad du går igenom. Varit där själv. Och får återfall emellanåt. Får upp maten så fort jag ätit för fort eller för stora portioner. Kroppen vill inte ta emot det. Det är ett helvete. Jag har tagit hjälp av boken "Att övervinna hetsätninger". Kämpa. Ge inte upp. Tyvärr det enda tips jag kan ge.

2012-07-12 // 07:42:10

Både tråkigt att läsa att du spyr upp din mat men ändå skönt att höra att jag inte är ensam om det. Det är svårt som fan att sluta med sådant... men dom som aldrig har varit med om det tycker nog bara att det är barnsligt. Själv har jag hållt på i 1,5 år... Hoppas det blir bättre för dej och för alla andra människor i världen som också har det problemet :/ Kram

2012-07-16 // 23:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback