Och ja, ännu en gång missfall..

Taggar:
Bloglovin

Är rejält trött på min kropp.
Nu märker jag att jag går genom
ett missfall igen.

Om någon av er har gått genom detta,
så vet ni kanske hur ont detta gör?

Jag är - som jag sagt till flera - väldigt
fertil.

För lite mer än ett år sedan, blev jag gravid,
då fick jag göra två medicinska aborter
och en kirurgisk.

Alla på samma embryo.

Så om det krävdes så många gånger sist,
så är det kanske inte det konstigaste att
man lyckas bli gravid trots spiral..!?

Shit, vad det låter som att jag
klagar konstant, men kan faktiskt inte
hjälpa att min kropp är lite defekt. ;D

Och ni vill väl ändå läsa om mitt
riktiga liv, och inte någon sorts
bullshit!??!!?


Men nog om mig!

Hur mår ni denna måndag?

Och vad gör ni?


Min måndag, hmm hört höga telefon signaler som när man ringer någon men det gjorde jag inte förhoppningsvis var det nån jävla granne som hade högtalarfunktionen på pga extremt dålig hörsel, höll ju fan på och få psykbryt! Men hörde det bara i vardagsrummet annars som vanligt.

2012-07-09 // 14:08:57

Sv, mina vänner är fantastiska :D



Haha, ja skor är det bästa som finns. Jag har något på 80-90 par nu :p

Vart beställer du från USA?



JobbIgt att spiralen inte hjälper :/

2012-07-09 // 14:49:13

Just nu håller de på med en behandling som innebär att de "bränner" bort överblivet kött i såret som bildats när såret hyperventilerat och försökt överdriver snabbt och mycket att läka sig. De var så de beskrev det för mig.

2012-07-09 // 15:18:12

Det kan inte vara cystor som spricker då? Jag fick uppleva det för någon vecka sedan (hade aldrig varit med om det) och det gjorde jävligt ont, blev sängliggande. Och när man har en cysta så kan mensen bli sen, för cystan gör så att man inte får ägglossning.

Inte så att jag inte tror dig, för det kan lika gärna vara missfall, för jag var också väldigt fertil för ett antal år sedan, då blev jag gravid varje månad som vi inte skyddade oss (men fick missfall varje gång). Nu är det svårare med den saken tyvärr.

2012-07-09 // 15:43:19

Svar: nej men har testat isadoras som är typ samma sak. Gillar det skarpt!



Kämpa på i livet. Även fast tunneln är mörk så finns det trots allt ett ljus där framme! Kram

2012-07-09 // 17:04:16

ja. dagarna då en bara stannar hemma behövs. jag är otroligt hemmakär och behöver ladda batterierna hemma i omgångar. annars orkar jag inte med det sociala.



jag förstår att ditt humör blir lidande. det psykiska tar mycket stryk när kroppen inte vill fysiskt.



och vad jobbigt med missfall efter missfall. :( en tycker ju att din spiral ska fungera som den ska. kanske ska du ringa barnmorskan?



var rädd om dig. <3

2012-07-09 // 17:36:37

Sv: Ja, en sån gunga skulle man verkligen ha. I en stor grönskande trädgård där man bara sitter härliga sommardagar med sina kompisar och bara chillar!



Missfall suger. Vare sig den är framkallad eller ej. Jag är också relativt fertil, men långt ifrån så fertil som du verkar vara. Hoppas det känns bättre snart anyhoo!

2012-07-09 // 18:38:39

Min måndag, hmm hört höga telefon signaler som när man ringer någon men det gjorde jag inte förhoppningsvis var det nån jävla granne som hade högtalarfunktionen på pga extremt dålig hörsel, höll ju fan på och få psykbryt! Men hörde det bara i vardagsrummet annars som vanligt.

2012-07-09 // 19:06:49

du verkar ha de jobbigt? :(

kram

2012-07-09 // 20:34:32

Usch så hemskt!



Det är klart att man vill läsa om bloggarnas rediga liv och inte en massa bullshit. Tror iaf att folk läser min blogg pga att jag skriver så mycke om vad jag gör om dagarna.

2012-07-10 // 08:09:38

Hemskt för dig att ha det sådär. Har du prövat p-stav?

Min måndag, eller egentligen är det tisdag, i alla fall... Jag fick mina lägenhets nycklar idag, så jag ska äntligen flytta hemifrån! Wiho!

2012-07-10 // 18:44:00

Hemskt för dig att ha det sådär. Har du prövat p-stav?

Min måndag, eller egentligen är det tisdag, i alla fall... Jag fick mina lägenhets nycklar idag, så jag ska äntligen flytta hemifrån! Wiho!

2012-07-10 // 18:44:17

Klart jag vill l'sa om ditt liv. Jo, jag vet hur ont det gör. Det blir ju riktiga värkar vid missfall precis som vid förlossningar.

2012-07-11 // 14:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback