Nej, jag mår inte så bra..

Taggar:
Bloglovin
Det verkar ha blivit ett "missförstånd".
Att bara för att jag har lyckats hitta en
pojkvän som står ut med mig, så mår
jag bättre.


Så är det ju inte riktigt.
Visst, jag är glad för att han är där.
Men de inre "demonerna" lämnar mig
inte ifred
ändå.
Jag dricker likt förbannat & stoppar i mig
allt för mycket tabletter för att orka med
ett par timmar.

Vilket också gör att jag gör dumheter
medans jag är full/hög..

Vet inte riktigt hur jag skall bryta
den här trenden.


PLUS att min kontaktperson på
PSYK är på semester,
ändå har jag
inte fått tala med henne på nästan
3 månader.... YAY !
Gör knappast saken bättre.

Läkaren på vårdcentralen skriver
nog inte ut mer smärtstillande heller..


Maten är inte heller bra.
Har gått upp i vikt av ett mindre
beroende av f*cking Pringles.
Men spyr för det mesta av allt
intag under dagarna.


Ajdå hoppas det löser sej, kämpa på!

2012-07-01 // 15:34:58

kommer ihåg att du käkade kodein sist, vet inte om det var i citodonform eller hur. vad har du för smärtproblem eller är det av annan orsak du tar dem, no judgement? vi har inte pratat om det



ang. sisters in arms

du ska nog kolla din skräpmail då för du har väl [email protected]?

2012-07-01 // 16:21:55

Vilken intressant blogg måste jag säga! Wow :) kanske har varit inne här förr, men kände inte riktigt igen mig...



sv: Ja eller hur! Håller definitivt med :D hehe

2012-07-01 // 16:57:15

ja, men uppfödaren sa att valparna var friska med intyg men sen tyckte dom valpen var skum och det visade sig att den vdöv.

Nu är det tjafs med uppfödaren,



Hon vill ha pengarna ntbx men då vill hon ha valpen tbx. Helt sjukt

Kramar

2012-07-01 // 17:13:09

ja just det ja! du hade inte de migränsprayerna som jag har på recept - imigran! fan vad dåligt, det borde du självklart få hur lätt som helst, det är åtminstone inte narkotikaklassat men hjälper direkt mot migrän, in fact det enda som hjälper mot riktigt svår migrän. usch!



skickat inbjudan till den adressen nu med.. =)

2012-07-01 // 17:32:49

Nä och det e ju helt sjukt att dom tror att man ska lämna tbx det man har fäst sig vid...



God Natt

Maria

2012-07-01 // 21:33:50

Hej gumman! Det är lugnt! :) Psyk suger som vanligt elefant penis. Hatar det. Men måste gåt dit hela tiden för att slippa tvångsinläggning..... ohglfjkd. Har även gått upp massor i vikt..... så yaaay. Hur är det med dig? :* kram

2012-07-01 // 22:34:06

Ha ha, nä, trodde väl inte att du vänt på en femöring och "blivit frisk" men det kan ändå vara skönt att ha ngn att dela lite med?? Kramen till dej ;)

2012-07-01 // 22:51:37

Sv -Nämen hej! Lång time no se... Hur är det med dig? Har tänkt massor på dig, och undrat var du tagit vägen. Ser att du gjort om lite här inne. Gillar det. Ligger efter ordentligt medbloggläsandet så hadedu inte kommenterat hos mig hadedetdröjt längre innan jag såg att du vaknat upp ur dvalan. =)



Med mig är det hyfsat.... Själv då?

2012-07-01 // 23:03:12

sv: Jag tror att det är atarax för ångest och theralen för sömn+ångest. Är dock inte helt säker då jag aldrig tagit medicinerna jag fått utskrivna.

2012-07-01 // 23:15:30

aj då, jag som tyckte du verkade så taggad på allt :/ lät det som..

2012-07-01 // 23:20:51

Okej, det låter inge vidare :/ Hoppas det blir bättre snart i alla fall.. går du fortfarande på dbt'n?

2012-07-02 // 01:06:14

Hej hur har sommarlovet varit hittills?? :)



(detta har inte något med frågan att göra) Du kanske kommer strunta i detta nu men jag kan åtminstone försöka... Min dröm har alltid varit att bli en skådis och äga ett klädmärke som är större än HM (som är väldigt stort) men man måste ju ta små steg i taget just därför vill jag att min blogg ska bli stor, väldigt stor! Så kolla gärna in mina kategorier och läs runt i bloggen lite. Vem vet du kanske gillar min blogg?



Har även en tävling där du kan vinne en design!  http://jaasses.webblogg.se/2012/june/tavling-vinn-en-design.html#comment (direkt länk)



Kommentera det på min blogg annars får jag ju aldrig ett svar på frågan! :P (allt det där med den nya blogg.se designen och så :) )

2012-07-02 // 01:34:50

Hej.



Tråkigt att läsa att det är så men fortsätt kämpa för du är stark. Stark för det du klarat av hittills.

sv: Jag har lite sömnsvårigheter så det är därför jag är vaken.



Hoppas morgondagen blir mindre ångest för dig.



Kraam

2012-07-02 // 01:52:57

Usch jag vet hur det är att ha demoner inom sig.. Allt jag kan säga är väl att jag hoppas att du kommer ur den onda banan snart. Det handlar ju faktiskt bara om när och inte om, tänk så.



Efter regn kommer skolsken!

2012-07-02 // 07:49:04

Kämpa gumman <3

2012-07-02 // 08:54:08

Den jobbigaste tiden när man är sjuk, är ju under sommaren och julen....Det är ju inte direkt så att man kan ta semester från sin sjukdom...

2012-07-02 // 09:46:19

Sv: Jo det är sant men ändå, hatar att göra henne så ledsen!



Nja det är sådär, en hel del ångest i kroppen just nu så kan inte riktigt koppla av, hur är det själv?



Kramar

2012-07-02 // 10:30:27

Min kp går också snart på 5 veckors semester!! Folk som jobbar inom psyk borde inte få va borta långa perioder. Kanske 2 veckor först och 2 veckor senare eller något...

2012-07-02 // 10:53:32

Även om du mår dåligt, så är jag glad för din skulle, alltså för att du hittat någon att dela ditt liv med :) För mig gör det mycket att veta att jag har T vid min sida. Kram!

2012-07-02 // 11:35:37

Älskade Eriiza, jag hoppas att du mår bättre snart. Tänker ofta på dig. Blev glad när jag såg att du bloggat igen. Det var ju ett tag sedan sist.

2012-07-03 // 11:02:48

Hej igen. Jo, du är visst stark för anars skulle du ha gett upp för längesedan !



Jag har stilnox och theralen men nja tycker inte om dem.



2012-07-03 // 20:16:10

Imovan har jag också provat.

2012-07-03 // 21:44:55

du väljer dina tanke baner själv du lever uppenbarligen inte i nuet o idået eller hur du kunde haft det lev en dag i tagen jag har vart presis som du fick gå 5 gånger kbt behanling innan jag började fatta att man kan må bra

2012-07-07 // 18:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback